< Tilbake til oversikten

Ny og forvirret

Ole Brum sa for siden:

Jeg er relativt ukjent med lavkarbo, har lest boken til Lindberg og Dr. Dahlqvist, samt noe strø literatur på feltet. Har sett litt på debattene her på siden og er mildt sagt forvirret. Det er mye snakk om utregning av antall gram av både det ene og det andre. Litt engstelig for rigide regimer, hverdagen må henge litt på greip. Hva er det egentlig som hjelper? Jeg er villig til å ta tiden til hjelp(til en viss grad !) Tror ikke 15 kg på 20 dager er en varig lykke. Men litt utålmodig er man jo! Jeg er en voksen dame som har forsøkt mange kurer gjennom årene, er veldig glad i fetholdig mat og synes helseaspektet virker fornuftig. Kan noen hjelpe meg å se lyset, ville jeg vært svært takknemlig.

Nerthus sa for siden:

Hei og velkommen! Vi har alle vært forvirret ;)

Her er en fin pdf du kan skrive ut og henge på kjøla som utgangspunkt!

I tillegg har arnakristin laget en fin nybegynnertråd som forteller deg det du bør vite i starten :) (der rakk forfatteren av tråden å poste før meg gitt ;) - men det gjør ikke tråden mindre gyldig! )

Begynn generelt etter pdf-en, også vil jeg anbefale å velge en retning de første par mnd fordi det er lettere å gjøre ting riktig. Med erfaring kan du etterhvert utvikle din egen variant :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.