< Tilbake til oversikten

Remas peanøttkjeks (fra sukkerfritt) Nam!

chikelu420 sa for siden:

Rema har tatt inn noe helt genialt nå: sukkerfri peanøttkjeks som er supergode! Mener det var 6,7 g kh per 100, 8 kjeks i pakken som er dekket med peanøtter. :) Også kostet de 20 kr.
Anbefales hvis du er fysen på noe!!:p

arnakristin sa for siden:

Jeg ville ikke ha spist disse på ketolyse da de innholder hvetemel…

Sukkerfrie Peanut Cookies [156]
Vekt: 170 g
Ingredienser: Hvetemel, vegetabilsk olje, søtstoff (laktitol), peanøtter (18 %), nøttearoma, salt, hevelsesmiddel (natriumhydrogenkarbonat, ammoniumkarbonat), kanel, søtstoff (acesulfam K).
Næringsinnhold pr. 100 g: Energi 469kcal, Protein 3 g, Karbohydrat 13 g (hvorav sukkeralkoholer 7 g), Fett 6 g.
http://www.sukkerfritt.com/nettbutikk.html?page=shop.product_details&amp;flypage=flypage.tpl&amp;product_id=5&amp;category_id=4

chikelu420 sa for siden:

Vanligvis ikke jeg heller, men jeg har hatt en pause fra ketolyse siden midten av desember for å stabilisere vekten. Jeg er ca 4 kg unna det endelige målet mitt, men var utrolig lei, og trengte derfor en pause. Nå ligger jeg på 50 g kh per dag og har ikke gått opp et gram siden jeg sluttet på ketolyse. Superfornøyd med det, og derfor unner jeg meg også et par kjeks innimellom :)

Men er enig med deg at hvis man er på ketolyse så bør man holde seg unna;)

arnakristin sa for siden:

Det står fortsatt ketolyse på kostholdsfilosofien din :o

chikelu420 sa for siden:

Jada, men det er jo fordi jeg har planer om å gjøre en siste innspurt før sommeren. Men takk for at du passer på ;)

Tiki sa for siden:

Den spiste jeg også noen ganger før jul når jeg hadde en katolysepause. Fant også mange varianter med andre smaker av denne kjeksen hos invandrersjappa jeg ofte handler på.

Men får vente til en senere anledning.

Didi sa for siden:

Hva heter disse kjeksene? Har så lyst til å prøve de, men fant de ikke i min rema-butikk. Og hvor står de i butikken?:confused:
Didi

Tiki sa for siden:

De er fra merket Sukkerfritt, gul avlang eske og stod ved kjeksene der jeg har sett de. Men dette er jo sikkert noe som ikke er på alle Rema butikker.
Her ser du den.
www.sukkerfritt.com/

Didi sa for siden:

Tusen takk, Tiki, - da burde jeg finne de.Enten i min butikk, eller en annen rema-butikk. Lettere å finne når man vet hvordan de ser ut vet du!!:klem:
Didi

Solvory sa for siden:

Fant de ikke på Rema her. Kunne du lagt inn et bilde av pakken, så ville det vært lettere for meg å ta det opp med butikken for å få de til å selge dem her også. Hørtes veldig godt ut når jeg har lyst på noe ekstra. :p

Jabba sa for siden:

Det er ikke alle REMA butikkene som selger Sukkerfritt sine produkter.
Jeg oppfordrer herved alle til å "mase" på sin lokale REMA til å ta inn disse produktene.... :-)
Små bekker små.......

Solvory sa for siden:

Glem meldinga mi. Ser nå at det allerde var lagt ut link til bilde her. Takk for det.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.