Har i lang tid vært misfornøyd med hvordan kroppen min er og gått igjennom en del mobbing på grunn av det også, og det er klart at da vil man jo ha raskere resultater.
Noen som har svar på det? Fant ingen andre "like" poster.
Jeg kan ikke se noe negativt med det i utgangspunktet. Kan jo tenkes at koffein eller eventuelle kunstige søtningstoffer kan virke som partystopper selvfølgelig.
Ville passet på å drikke ekstra mye ihvertfall siden de nok er temmelig vanndrivende;)
Billigere å drikke kaffe og grønn te, og kjøpe tilskudd anbefalt av Torkil: ketolysetablettene. Spiser du en del ost får du i deg kalsium. Spiser du variert mat og mye grønnsaker kan det holde å kjøpe en multivitaminboks, pluss mangnesium som du tar for seg selv på kvelden.
Min mening: Du må prøve og finne ut selv om det virker. Gir det deg uansett en følelse av bedre resultat - som igjen gir deg bedre humør og overskudd - vel da må du nesten selv se om det er verdt investeringen :)
Placebo eller virkelig virkning - uinteressant - hva det faktisk gjør med deg og din hverdag - veldig interessant ;) Gi oss en tilbakemelding om du velger å prøve da så vi får høre hvordan du opplevde det :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.