< Tilbake til oversikten

Noen bloggere her?

bærrgen sa for siden:

Lurer på om det er noen av dere som blogger her? Hadde vært kjekt å titte innom noen andre som blogger om det samme som meg :D

Idarull sa for siden:

Det skal være en tråd som heter en samling av nyttige lenker og blogger eller noe sånt. Og en med bare blogger. Prøv å søk.

bærrgen sa for siden:

Jeg vet om den oversikten, men jeg jeg lurte spesielt på om det var noen i underforumet "Mer enn 30 kg overvekt" som blogget, derfor la jeg spørsmålet mitt her :)

Kamilla sa for siden:

Jeg blogger på vektogkropp.blogg.no.

Er ikke så aktiv her inne, men er vel her jeg hører til! :p

bærrgen sa for siden:

Håper du fikk litt glede ut av den linken. Hadde du lest tråden hadde du visst at det ikke var en sånn blogg jeg var ute etter...

bærrgen sa for siden:

Skal absolutt lese bloggen din :) Kan jeg linke til den fra bloggen min slik at jeg husker hvor den er?

marjusen sa for siden:

hehe, var bare en spøk da:)

bærrgen sa for siden:

Jupp, som nevnt lenger oppe i tråden er jeg kjent med den tråden du henviser til. Med mitt spørsmål på dette underforumet ønsket jeg å få en oversikt over hvem av oss veldig-overvektige som blogget...

Kamilla sa for siden:

Jada, bare å linke! :)

mio87 sa for siden:

Jeg skal ned rundt 60 kg og blogger om både det og foto på [url]www.happychilli.blogspot.com[/url]

Nupsida sa for siden:

Jeg blogger på nadjasin.blogg.no Men er ikke baaare om kosthold da :P Men, for all del, er bare å lese :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.