Fant denne i importbutikken da jeg var på bytur lørdag.
Den er søtet med sukralose og malitol. Karbiser pr 100 gram er 31.6, MEN det er 0 gram sukker. Bare sukkeralkohyler. Det er scanasia as som er importør. Jeg betalte ca 30 kr for 730 ml. Og den er gooood! :sikle:
Heh, dessverre ingen innvandrerbutikker å spore på mange titalls mil heromkring.. :(
Om noen kunne tenke seg å huke med seg et par ekstra neste gang de er innom en sånn sjappe, for så å sende den oppover (jeg betaler, selvfølgelig, og overfører gjerne en ekstra hundrings), er det bare å rope ut! :hjelp:
Jeg trodde nemlig at jeg hadde gitt opp sweet chili-saus for godt...:( Lover evig vennskap og lojalitet i bytte! :D
Høres aldeles ypperlig ut - enn så lenge ser det dessuten ut til at den nettbutikken ikke er interessert i å ta imot pengene mine (jeg får også feil ved checkout, som de andre), så bare send meg en PM med kontonummer om du får fatt i! :D :klem:
Det blir dessverre en dyr saus....de skulle ha den nette sum av USD 38 å sende en flaske med saus.... 60 dollar for 4 flasker......
Det værste er at jeg nesten vurderer det......slik aus er jo sååååå god!!!
Om du tenker på denne her, så må man vel innom innvandrerbutikk for å finne riseddik også, eller? De har ikke riseddik på noen av dagligvarebutikkene her i alle fall (utenom en variant med masse sukker), kanskje de store butikkene som skryter av utvalg (eks. Meny) har det, men det funker like dårlig ute på bygda :)
Jeg har nå vært innom en innvandrerbutikk og spurt, der hadde de den ikke. Men jeg vet om 2 butikker til der de KANSKJE har den. Skal innom og spørre. Så får vi se der :) Noen av dere som bor i Bergen som vet hvor man får tak i?
Jeg har skrevet mail til flere av matvarekjedene her i byen jeg bor og spurt om de har denne i sortimentet. Jeg sendte nok 7-8 mail og fikk 1 - ett svar. Det er for dårlig! Selv om de ikke har den kan de vel iallefall svare!
Uansett - en snill dame på en av Helgø butikkene i Rogaland skulle undersøke om de kunne få den inn i sortimentet! Håper det ordner seg!
Jeg etterspør sjokoladen fra Sukkerfritt hver gang jeg er å handler! På den måten håper jeg butikkene hører det nok og etterhvert tar hintet! Jo flere som "maser" - jo større sjangs for å få "våre" produkter inn i butikkhyllene!
Jeg bestilte nettopp fra Sukkerfritt.com så jeg tror ikke det. Hører snakk om at mange REMA butikker også fører varer fra dem.....bare ikke min lokale REMA selvfølgelig....
Nettbutikken driftes av Shopzone AS som også er avtalemotpart ved bestillinger. Alle spørsmål vedrørende bestillinger/ ordre rettes til Shopzone AS på [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL]Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen
Jeg sendte mail, jeg ringte og ingen svarte... Jeg sendte tom bilde av sjokkisene som var utgått av dato.
Gode nyheter til dere som har lyst til å prøve denne sausen.....den er observert i hyllene til en innvandrerbutikk på Kvadrat (Rogaland)!!!
Jeg skal ta meg en tur ut dit snarest (men det kan godt gå et par uker - har sjeldent ærend den vei) og hvis jeg skal plukke med meg til noen er det bare å hyle ut i tråden!!!
Så får vi bare håpe at de ikke blir utsolgt med det første!
Jeg har nå hatt meg et av de beste måltidene jeg har spist på lavkarbo! Og den inneholdt denne sausen! Fytti katta den var god!!!
Stekte svinekjøtt i biter på panna sammen med championg, paprika, rosenkål, avocado og reker. Mot slutten hadde jeg i chilisaus, litt soyasaus og vann og lot det bli varmt. Strødde over sesamfrø før servering......NAM, NAM!!!!!
hei. ser det er en stund siden denne tråden var aktiv. jeg har lett etter sånn saus lenge, jeg. hvis du er i nærheten av den butikken en dag, hadde du hatt lyst til å kjøpe med 2 flasker sånn til meg? eller er jeg litt sent ute?
Jeg er sjeldent på den kanten - men hvis jeg er innom kan jeg godt kjøpe ja! Men de veier ganske mye så portoen blir dyr.....de må gå i en Norgespakke til kr 160,-
hmmm. godt spørsmål- de har teipa en etikett over der det står. har surra en våt klut rundt flaska mi nå for å se om jeg kan klare å få av etiketten og finne ut av det :rolleyes:
jah- der har vi den.
carbohydrate 36,1 g
of whith sugars 0 g
så da skjønner jeg hvorfor jeg fikk vondt i magen da jeg lagde kylling i sursøt saus med halve flaska oppi :rolleyes:
noe ømfintlig for dukkeralkoholer, jeg :eek:
Ja, bruker man mye så kjennes det godt i magen... men det skal jo veldig lite til før man får den gode smaken. Jeg blander ofte med litt rømme, da blir det fantastisk!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.