Tine123 sa for siden:
Er det matvarer i brød/knekkebrød hyllen man kan spise hvis man følger ketose-kuren?
Har hørt at man kan spise rugsprø?
Tine123 sa for siden:
Er det matvarer i brød/knekkebrød hyllen man kan spise hvis man følger ketose-kuren?
Har hørt at man kan spise rugsprø?
aktivjente sa for siden:
Neinei - fiberrik!! Gul pakke. De er ok, men best av alt: Nannas knekkebrød. Tar fem minutt å mixe- smøre ut på ei plate og en time i ovn. Vel verdt den tida!!!
Gracella sa for siden:
Hvis du har tenkt å følge ketolysekuren, så foreslår jeg at du låner og leser boka (Slank med ketolysekuren av Torkil P Andersen. Da slpper du å lure på hva du kan og ikke kan spise :)
arnakristin sa for siden:
Følger du prinsippene for Ketolysekuren så skal du streng tatt ikke spise verken rugsprø eller fiberrik. Kh kvota skal i hovedsak brukes på grønnsaker samt noe meieriprodukter.
Rugsprø innholder 63,6 kh pr 100 g
Sætre Fiberrik, solsikke innholder 32 kh pr 100 g hvorav 5,5 g er SUKKER
…ellers så signerer jeg Gracella – skal du følge Ketolysekuren så anbefaler jeg at du leser boka.
ccgirl1982 sa for siden:
Les på pakken så finner du fort utav d ;) Nei du kan ikke d ,for å gi ett raskt svar.
Les boken å andre tråder her på forumet. Matarettabellene gir deg svar på det meste!
megselv sa for siden:
Anbefaler nannas knekkebrød om du skal ha noe sprøtt å ha pålegget på, ja :D
100til75 sa for siden:
Har bakt de i dag :) Super gode...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.