< Tilbake til oversikten

Kan jeg bruke produktene fra Confecta?

Leoline sa for siden:

Hei!
Nå er jeg så ny her inne, at det er mulig jeg skriver dette på feil plass;)
Synst det er vanskelig og lese på innholdsfortegnelser, og regne ut osv.
I Ketolyseboka står det at vi kan bruke sukkerfri gele blanding, jeg har funnet en fra Confekta (lett gele) med 0,05 karbo. Det er sucralose i den.
Er denne ok? Erfaringer?
Drikkene fra confekta er også knallgode, choco mocca osv....flere som bruker dette?

Nina L sa for siden:

Hei

Ja, sucralose er lov! Jeg drikker mest sjoko-melken til confecta, med masse fløte i, nam :)

Kitsu sa for siden:

Tar en kopp men 72% cacao fra Confecta i ny og ne, men er nesten like greit å lage selv.

Fant nettopp den gelén selv, men har ikke fått prøvd den. Har vanligvis laget av Fun Light og gelatin.

Leoline sa for siden:

Ja nesten alle confekta drikkene er knallgode....men de har jo noen karber da.....:(hehe
Tenkte og prøve geleen til helga.

Fun light ja...er den også grei på ketolyse da?
Leste om noen som spiste cottage cheese med litt fun light oppå, det må jo være bra da? Hmm....føler bestandig jeg må ha noe og tygge på jeg...:confused:

Kitsu sa for siden:

Fun light er vel lovlig i den forstand at så lenge den ikke fungerer som 'partystopper' for akkurat deg, så kan du drikke den så lenge du godtar at du får i deg syntetiske søtningsstoffer. Jeg drikker lite av sånt til vanlig, hverken brus eller saft, så synes det er helt greit å lage litt gele i ny og ne for å få litt forandring i smaker fra de vanlige 'middagssmakene'.

Tiril77 sa for siden:

Hvor finner du confecta gele'?? jeg har lett overalt, men ingen steder som fører lenger! :(

Kitsu sa for siden:

Jeg fant på dagligvaren her av alle steder. Ikke en kjedebutikk.

Changing sa for siden:

Jeg kjøpte nettopp Confecta lett-gele (Ananas) på ICA-MAXI, så du bør i alle fall få bestilt fra ICA kjeden? Lykke til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.