< Tilbake til oversikten

Ny mørk sjokolade

sunnereliv sa for siden:

I dag kjøpte jeg en ny mørk sjokolade fra Freia. Den er med sjokolademousse og sjokoladesaus inni. Synes den var veldig god, men også veldig mektig. Jeg regner med at den var 70 % kakao selv om de ikke stod på den. Tror jeg spiste litt mer enn jeg burde (ca. halvparten). :)

Gerd sa for siden:

Jeg såg på den i butikken sjøl i dag. Men den inneholdt over 50 karber , så jeg kjøpte meg 70% jeg ;)

sunnereliv sa for siden:

Jeg måtte bare prøve den, men synes den vanlige 70 % sjokoladen er like bra. Bocca har mindre fett, men er dyrere så jeg sverger til Freia sin.

Gerd sa for siden:

Jeg liker veldig god 70% :ja: Det er liksom den som er blitt "min" lovlige :D

Blir det søtere smak enn den, så dukker sukker-crawingen opp.... :cool:

sunnereliv sa for siden:

Hvordan går det med deg og slankingen?

Gerd sa for siden:

Jeg holder vekta jeg :ja: Gjort det i 3 år etter jeg gikk ned mine 23 kilo :D

Syns jeg lever veldig godt :ja:

Har jo noen ønskekilo til jeg har lyst å få bort.... Meeen, nå er jeg godt i gang med trening, og håper det vil hjelpe på og stramme opp ;)

nellie sa for siden:

Har tatt meg en rute av den sjokoladen hver dag denne uka:p Har ei rute igjen. Den er bare helt forferdelig god..

sunnereliv sa for siden:

Den er farlig god, men også veldig mektig. Har spist den opp nå.

marjusen sa for siden:

Samboern spiser MYE sjokolade, men ikke engang hu klarer en hel slik på en kveld. Men den blir borte morran etter da:p Hun synes den var utrolig god også.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.