KarMa40 sa for siden:
Har noen prøvd kettlebells eller girya?
Likt - ikke likt?
Jeg liker tanken på balanse og vekttrening kombinert og har tenkt å komme igang.
KarMa40 sa for siden:
Har noen prøvd kettlebells eller girya?
Likt - ikke likt?
Jeg liker tanken på balanse og vekttrening kombinert og har tenkt å komme igang.
Nerthus sa for siden:
Holder på å mase på elixia her lokalt å kjøpe inn - daglig leder sier hun jobber med saken - må ha litt plass vet du. Har sett noen som har trent med kettlebells - jeg ble så fascinert at jeg glemte å trene selv hehe... har KJEMPElyst til å prøve selv! Du kan få kjøpt egne bells bla på xxl har jeg sett :)
Tunrida sa for siden:
Jeg har vært på kettlebells trening i trondheim, og det var kjempe gøy!! (og veldig tungt ;))
Tor63 sa for siden:
Absolutt noe av det mest effektive jeg har trent med og merket umiddelbart resultat på hvordan ryggen ble bedre. Kan anbefales! :)
KarMa40 sa for siden:
Dette høres bra ut!
Har funnet et lokalt sted som har saltimer OG meldt meg inn OG satt meg opp på begynnertime! Det er jo de første skrittene:D så er det dørstokkmila:o
Har ikke tenkt å laste opp så veldig tungt, gått i den fella noen ganger, å ha pause med trening og så hoppe inn på de samme vektene. Aua..
Skal holde meg på de letteste først og lære teknikk.
Tor63 sa for siden:
Til inspirasjon.....hehe...
-Cilia- sa for siden:
Hvor?
Tunrida sa for siden:
På maxpuls :)
KarMa40 sa for siden:
Nå hadde jeg ikke tenkt å jonglere akkurat til å begynne med:p
Og hvorfor er det sånn at når man har bestemt seg og linet opp alt, så begynner verden å motarbeide deg?
Jeg vet det er dugnad i barnehagen, men hadde jo tenkt å overse den lappen og ikke melde meg på for det er jo akkurat da jeg skal gå på denne treningen første gang!!!:mad::(
Dårlig gjort å spørre sambo sånn at han sier: å ja, jeg skal spørre...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.