< Tilbake til oversikten

IceTea Fra Pfanner

Simpfan sa for siden:

Noen som har sett denne før? Jeg kjøper denne nydelig isteen i Sverige. Den har fersken smak, men finnes i mange andre smaker også, men har bare prøvd fersken.
Jeg lurer på om jeg kan ta meg ett glass av denne hver gang jeg spise f.eks lunsj, frokost og kveld, og bare vann til middag? Eller bar en gang om dette blir for mye. Dett er den jeg kan finne med lavest karbo innhold i, resten ligger på ca 9g - 11g. Innholdet i den er:
Pr 100 ml:
27 kcal
<0,1 Protein
6,7g (6,6 g) Karbohydrater (Hvem skal jeg se på her? den i parantes står under 6,7 g).
<0,1 g (<0,1g) Fett (Hvem skal man se på her)
<0,1 g Fiber
<0,01 g Natrium

Gerd sa for siden:

Er det sukker i den? Hva er innholdet?

Simpfan sa for siden:

Står ikke noe spesielt om dette, men som jeg kan skjønne så er det altså det i parantes (6,6g) som nok er sukker. Er ikek helt på forståelig språk, men forsto sugar som er engelsk.

arnakristin sa for siden:

Hei,
Dersom det er denne så er det 7 g sukker pr 100 ml…

Gerd sa for siden:

6,6 sugar(sukker)?

Da ville ikke jeg drukket den i vertfall :)

Det er jo oppgitt pr. 100g. Og et vanlig enkelt lite kjøkkenglass rommer 2 dl. Dvs. nester 13 karber pr glass... og nesten allt er sukker...

Nannah sa for siden:

Det er jo veldig enkelt å MYE billigere å lage istea sjøl da...da blir det 0 karber også:ja:

Simpfan sa for siden:

Hvordan lager man egen iste uten å bruke te? Liker ikke vanlig te.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.