Jeg har ikke lyst på noe mat, eier ikke matlyst.. Har ikke lyst på karbo heller, bare så det er sagt. Jeg prøvde å spise litt skinkestek og brokkoli til middag, men det kom nesten opp igjen..
Er det greit å ikke spise en hel dag? Jeg har altså spist ca 50 gr. skinkestek og to små buketter brokkoli. Har drukket mye vann, da..
Jeg er bare litt redd for at jeg kanskje blir ekstra syk og slapp av å spise så lite.
Er ingen krise om du får deg lite mat en dag, blir nok ikke noe sykere av det, men viktig å få i seg nok væske;)! Men nå vet jeg ikke hvordan syk du er da..
Som sykepleier vil jeg jo helst si at du skal spise det du føler for og at det viktigste er å få i seg væske. Føler du ikke for å spise noe, gjør det ingen ting i noen dager, så lenge du drikker!
Som lavkarber tenker jeg at OM du skal spise noe, bør du ikke tirre en lavkarbokropp med høykarbomat som faktisk kan gjøre deg sykere fordi det er mat du ikke er vant til!
Drikk så mye du klarer, spis så lavkarbo som mulig om/når du orker mat og GOD BEDRING!:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.