Har noen av dere hørt om Saladmaster? Det er gryter og slikt? Skal blant annet lage sunnere mat. Næringsstoffene trekkes ikke ut fordi man ikke trenger å bruke vann og det ligger ikke masse råtten fett i porene på metallet.
Jeg er på party nå hvor det demonstreres og ville sjekke om noen her vil anbefale det.
Åh.... da er det kanskje ikke noe vits nei. Hvorfor bruker dere ikke den? Er det ikke tidsbesparende når du skal kutte opp grønnsaker til en salat f.eks?
Den er genial til ost, og til å kutte opp grønnsaker - så jeg ville absolutt invitert til en middag for å få den. Men den er stor. Og den er ikke SÅÅÅÅÅ enkel å rengjøre, så den blir mindre og mindre brukt pga det ;)
Jeg er selv en saladmaster konsulent.Den kværna er bare så enkel å gjøre ren. bare å skylle under vasken når den er blitt brukt. hvis den står lenge og maten tørkes fast må man selvsakt børste litt. Den nye modellen er enda enklere å gjøre ren enn den gammle.. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.