< Tilbake til oversikten

Saladmaster

Nooria sa for siden:

Har noen av dere hørt om Saladmaster? Det er gryter og slikt? Skal blant annet lage sunnere mat. Næringsstoffene trekkes ikke ut fordi man ikke trenger å bruke vann og det ligger ikke masse råtten fett i porene på metallet.

Jeg er på party nå hvor det demonstreres og ville sjekke om noen her vil anbefale det.

Nirren sa for siden:

Hei har hørt om noe slikt men er ikke de vanvittig dyre??? Tror vanlige gryter holder. :confused:

Summer sa for siden:

Ja, maten blir jo bare helt nyyydelig, og konseptet er knallbra! :ja: og vedlig dyrt. :)

Vi har planer om å kjøpe en panne,- vi har ikke behov for hele settet...;)

Nooria sa for siden:

Ja maten ble kjempegod, og jeg kunne godt tenkt meg noe, men det var jo sinnsykt dyrt ja! :eek:

Den greie til å kutte grønnsaker med virket bare helt sjef, så det har jeg veldig lyst på. Derfor tror jeg de skal komme hjem til oss å demonstrere.

HP sa for siden:

Vi har den :cool: Men den blir mindre og mindre brukt da... :p

Fedonisten sa for siden:

Finnes det noe nettsted hvor man kan se på disse produktene dere skryter så fælt av eller??

lurer og lurer

Aline sa for siden:

:eek: :eek: :eek:

Nooria sa for siden:

Åh.... da er det kanskje ikke noe vits nei. Hvorfor bruker dere ikke den? Er det ikke tidsbesparende når du skal kutte opp grønnsaker til en salat f.eks?

HP sa for siden:

Den er genial til ost, og til å kutte opp grønnsaker - så jeg ville absolutt invitert til en middag for å få den. Men den er stor. Og den er ikke SÅÅÅÅÅ enkel å rengjøre, så den blir mindre og mindre brukt pga det ;)

Dantien sa for siden:

Jeg er selv en saladmaster konsulent.Den kværna er bare så enkel å gjøre ren. bare å skylle under vasken når den er blitt brukt. hvis den står lenge og maten tørkes fast må man selvsakt børste litt. Den nye modellen er enda enklere å gjøre ren enn den gammle.. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.