< Tilbake til oversikten

Isis produkter?

Idarull sa for siden:

Kinsarvik har fått inn nye produkter av merket ISIS. Er det noen som kjenner til dette? www.kinsarvik.no/Kampanje.aspx?vis=2&id=15583

Det står jo aldri noe om innholdet i deres produkter. Utrolig irriterende! Hadde bildene vært større så hadde jeg kanskje sett karbo per kjeks f.eks.

Georgine sa for siden:

Ved å google Isis kommer du til www.superbest.dk og der står det innholdfortegnelse på varene.

LineJM sa for siden:

nypesyltetøy! ble litt fysen. Lurer på om de har i butikken også ikke bare på nett.

Kitsu sa for siden:

Den inne i sentrum har vel muligens? Den på Åsane senter er vel en del mindre...

LineJM sa for siden:

nikker mest sannsynlig. Den ute i Åsane er veldig liten i forhold til den i byen. Ser etterpå at det er tilsatt andre søtninger enn sukker. Får se om man bryr seg likevel.

Idarull sa for siden:

Syns det var mye karber i disse produktene jeg. Cornflakes med 50gram karbo per 100 gram. Eller er det noe jeg går glipp av?

Kitsu sa for siden:

Noen av produktene er mindre karbo i enn andre, men frokostblanding og slikt er vanskelig å få ned på f.eks. "ketolysenivå". Men er vel "lavkarbo" likevel - for noen. Men ser for meg ut til at de fokuserer mer på at det er lite kalorier i maten deres, som vel er et direkte resultat av redusert sukkermengde.

Idarull sa for siden:

Okei :) på Kinsarvik reklamerte de for lavkarbo produkter nemlig. Da var denne serien nye varer de hadde fått inn. Ble jo litt spent på de.

Indiana sa for siden:

Jeg kjøpte syltetøyet i helgen.
De hadde iallefall jordbær og solbær stående i butikken. Var 5 karber pr hundre. Smakte kjempegodt!
De hadde en hylle med endel forskjellige produkter stående mellom kassene i butikken. Kakao, noe bakeprodukter osv

Kanskje sa for siden:

Jeg hadde tenkt å starte en tråd selv men så såg jeg jo at denne fantes.

På ketolyse så er vel kanskje ikke disse produktene så bra?

Kanskje sa for siden:

jordbær baren inneholder altså 13 gram karbohydrater ! Det er jo nesten full dose karber for en dag det . Hm?? lavkarbo??

Sanney sa for siden:

lavkarbo er jo 0-150gr karber, så man kan vel kanskje kalle den lavkarbo :p
aner ikke hvor mye karber vanlige sånne barer har jeg da, men den er vel kanskje lavkarbo i forhold til andre energi/snack barer

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.