< Tilbake til oversikten

Gikk på en smell forrige helg...

smilefjes:) sa for siden:

Og det har tatt med nesten en uke å komme tilbake i ketose:(
Kvier meg til denne helga, skal i barndåp, med alt som hører til...
Får holde meg unna kakene, men får vel spise litt av middagen, ellers blir det en stusselig dag...
Var på nippet til å gi opp hele kuren da jeg ikke klarte å komme inn igjen i ketose og plutselig hadde 3 kg i pluss... Men plutselig var kiloene borte og kroppen tilbake i ketose, får ta det som et tegn på at jeg ikke må gi opp enda:)

Gerd sa for siden:

Kjenner igjen dette :ja:

Kiloene opp er nok bare kroppen som samler vann og avfall etter utskeielser :ja:

Tips: Spis deg mett før du reiser, da er det lettere å styre unna fristelser. ( er min erfaring)

Lykke til :heia:

TrillTrall sa for siden:

Hvis det er "hjemmelaget" kakebord så ta med deg en lavkarbokake og sett der. :) Ellers kan du jo lage et par lavkarbo-muffinskaker og ta med til deg selv. Så slipper du å sitte der uten noenting liksom.

IKJ sa for siden:

Ja, ta med deg substitutt! Det har hjulpet meg igjennom mange bursdager! Skal i enda en bursdag i dag, og jeg har ikke hatt tid til å bake noe, så jeg skal ta med meg bringebær å krem. Det er tortur å være i et rom med masse kaker, og man må ha en umenneskelig viljestyrke for å klare det uten å bli gal, så ha med noe du kan kose deg med;)

En ting til: Den følelsen du får når du har klart det, er sååååå mye bedre enn kake!!!

Lykke til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.