< Tilbake til oversikten

Ketolysekuren el. Eat Club

Poppy sa for siden:

Jeg er anbefalt av legen min å ta en ketolysekur og ha lavcarbo som min nye livvstil etter ketolysekuren. Målet er å gå ned 25 -30 kilo. Jeg er ellers frisk.

Har kikket her og på nettet og lurer på om jeg skal følge ketolysekuren til T. Andersen eller følge Eat Club.
Noen som har innspill om hva jeg bør velge? Eller finnes det flere der ute?

Ser jeg har behov for et menyopplegg med bok i starten. Inspirasjonen finner jeg her inne.

På forhånd takk for hjelp! :)

Poppy sa for siden:

Valget er tatt: Ketolysekuren.
Bestilte full pakke over nettet så nå er det bare å smugstarte på bakgrunn av alt jeg finner her. Har jo ikke tid til å vente på pakke i posten! :D

Planlegger å ihvertfall følge den en måned. Hvorfor ikke lengre? Jeg må ta en måned av gangen. Slik fungerer jeg. Ettersom jeg antagelig har sett resultater av første måned så tar jeg en måned til. Og kanskje en til? Vi få se.

Jeg er igang! Hurra!

senorita sa for siden:

Jeg har prøvd begge deler med bra resultat ;) Godt valg!! :) Og her er mange som følger ketolyse som du kan spørre om hjelp:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.