< Tilbake til oversikten

Lurer på noe i dag ...

kamp sa for siden:

Ang nr 2 så er ikke kjøttdeig ille å spise. Rå kjøttdeig er rått kjøtt og ikke regnet bearbeidet.

Kitsu sa for siden:

Ang. skinke - er vel om å gjøre å få i seg minst mulig nitritt, så om den ene er uten og den andre med, så ville jeg gått for den uten.

senorita sa for siden:

kyllingkjøttdeig er ofte maskinutbeinet,. ikke noe særlig syns jeg.. finner brusk og bein i :p

Kitsu sa for siden:

Synes rett og slett kyllingkjøttdeig er horribelt, av den ene grunnen - finner så mye rart i det kjøttet. Jeg er nokså sensitiv i forhold til ekle ting i kjøtt, noe som gjør at jeg spiser langt magrere enn man burde på ketolyse, fett på kjøtt gir meg brekninger.

langaard sa for siden:

Nei maskinelt utbena styrer jeg unna:eek:

Kitsu sa for siden:

MUK er MØKK. :D

langaard sa for siden:

F...n er det MØKK og:lol:

lillemeg88 sa for siden:

hvis du vil stramme opp er styrketrening en god løsning :) øvelser som involverer store muskelgrupper som knebøy, markløft og utfall er kjempe gode øvelser for bein!!

Kitsu sa for siden:

Smaker i alle fall som det. :p Usj, brusk og beinbiter i maten min, nei takk.

langaard sa for siden:

Nei fytterakkern:eek:

Gerd sa for siden:

Bra nå folkens ;)
Det finnes allerede tråder om akkurat dette. Dere kan diskutere det der.

Og heller svare på det som er trådstarters spørsmål :)

Gerd
Moderator

langaard sa for siden:

Ok :) ble bare litt revet med:)

Gerd sa for siden:

Svarer med rødt jeg :)

Det har jeg ingen erfaring med. Håper du finner ut av det :)

prøvende sa for siden:

Det utslettet du skriver om, kan det ha noe med blodomløpet i beina? Vet det er noen som kan få utslett (under huden) som ligner på det du skriver om f.eks når de kommer ut av en varm dusj og begynner å fryse.

Ellers så vet jeg ikke hva det kan være :confused:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.