Impulsiw sa for siden:
Jeg var på Nille i går..der har de fått kosttilskudd..
Kjøpte en pakke med 90 tabletter magnesium, kalsium og sink. Kun 69 kroner :)
Impulsiw sa for siden:
Jeg var på Nille i går..der har de fått kosttilskudd..
Kjøpte en pakke med 90 tabletter magnesium, kalsium og sink. Kun 69 kroner :)
Gerd sa for siden:
Hvor sterke er de?
Impulsiw sa for siden:
Skal vi sjå...
Kalsium: 600 mg
Magnesium: 200 mg
Sink: 13 mg
Gerd sa for siden:
oki...
TrillTrall sa for siden:
Kjenner jeg blir mer enn skeptisk når Nille selger kosttilskudd, med tanke på kvaliteten på mye av snopet de selger. Hvilken produsent er dette fra?
Impulsiw sa for siden:
Suncap heter det...regner da med at det er lovlig.. Ellers kan man jo sende forespørsel om det til de rette instaser :D
Det står at det er produsert for Per Aarskog tkf 64 92 30 00
TrillTrall sa for siden:
Det er ikke lovligheten jeg er skeptisk til, det er kvaliteten. Ting som er veldig mye billigere enn tilsvarende andre ting er gjerne billige på flere måter, men det kan jo hende dette kosttilskuddet er bra da. :)
Gerd sa for siden:
Kalsium hemmer opptak av sink i kroppen og disse to bør ikke tas samtidig (iflg Torkil , Ketolyse)
Impulsiw sa for siden:
Sikkert bedre enn å ikke ta noe..har lett for å glemme kalsiumen jeg..pga de skal taes UTENOM jerntablettene også...sukk
Mocca'en sa for siden:
Hvordan synes du de fungerer? De er jo billigere enn de jeg til nå har funnet :)
Impulsiw sa for siden:
Det er billigere enn ALT jeg har sett også..jeg har ikke startet med dem enda pga jeg har magnesium fra før jeg ikke har tømt ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.