< Tilbake til oversikten

Mat i Sverige

Lissie92 sa for siden:

Hei dere! Skal på Sverigetur i morgen, og det blir litt lenge å faste helt til klokka 20.00, så jeg trenger tips til hvor man kan få god lavkarbomat i Strømstad, gjerne på Nordby-senteret? Takker så mye for alle svar :-)

otika sa for siden:

Max på nordby senteret har lavkarbo burger som vi syns er god :)

Lissie92 sa for siden:

Takk så mye for tips, men den tråden handler om hva man kjøper i Sverige, det vet jeg allerede... Det viktigste nå er hvordan jeg kan gjøre dagen mest mulig lavkarbovennlig...

Areola sa for siden:

Kjøp en pizza med mye fyll - og spis bare fyllet!
Funka veldig bra for meg sist gang :)

MaritR sa for siden:

Kjøp kyllinglår fra varmmatdisken, eller kjøp salat.

Pøsh sa for siden:

Jeg spiste salat sist vi var der. Så hadde jeg med niste i vesken.

Guriluri sa for siden:

Egg og bacon på kafèen som ligger rett inn til venstre ved Maxi Mat på Nordby :-)

kirami sa for siden:

Og på den kebeb resturangen borte ved stadium (eller hva det heter..sportsbutikk) Kjøpte jeg stekt kyllingfillet med salat. På menyen var det pommesfrites til, men ga beskjed om at jeg ikke ville ha det, og det var ikke noe problem:)

Maylinn26 sa for siden:

Vi spiser MYE ute, å jeg har rett og slett lært meg spørre om å heller få litt ekstra grønnsaker ved siden av kjøttet mitt. Å ikke vær redd for å spørre hva maten inneholder;) På nordby senteret har de en veldig god kina restaurant:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.