< Tilbake til oversikten

Brød og kaker

yvonnek sa for siden:

Ny her :) Kan man ikke spise noe av kakene, brød eller rundstykker ? vist man bruker de oppskriftene som er her inne i induksjonstiden?

Charlott sa for siden:

Du skriver "egenkomponert" men også om induskjon, er det Atkins du satser på?

yvonnek sa for siden:

Hei, jeg skiftet nå til ketolyse. Er det jeg vil satse på. Å såg det var en atkinstråd jeg hadde skrevet på:o. Jeg holder på med dag to. Har kjøpt inn alle mjøltyper( fiberhusk ,johanness osv.) men kan jeg ikke lage meg lapper å brød av de oppskriftene jeg finner her inne. må jeg vente 14 dager? har prøvd å lese meg fram, men finner ikke svar på dette.

Kitt sa for siden:

Dersom du er fast bestemt på å følge ketolyse, kan du de tingene du finner i boka Slank med ketolysekuren, som jeg regner med at du har lest!
Ellers kan du jo prøve deg på de oppskriftene her inne som inneholder minst karber, som feks Nannahs knekkebrød eller Karins beste!
Eller du kan feks lage osteknekkis!

Bare vær oppmerksom på at for noen er alle typer brøderstatning til hinder for vektnedgang uansett antall karber!:eek:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.