Hei! Jeg er superkvalm på andre dagen. Hva spiser man da? :confused: Orker ikke tanken på egg og bacon, røkelaks eller andre retter jeg bruker spise om dagen. Er på grensen til omgangssyke tror jeg. Er litt bedre i dag så må prøve få ned noe men orker ikke tanken på noe av det jeg bruker spise. Før ville jeg spist ristet brød, men vil jo ikke bryte dietten pga dette! Noen som har råd? Følger Skaldemans råd, men så lenge det er lowcarb/ketosevennlig er nok det det viktigste akkurat nå.. :D
Det som fungerer for meg på en uggen dag er rett og slett noen Norvegiaskiver i microen med litt krydder på. Nucer det til det blir sprøtt så knasker jeg det jeg orker :o)
:ja: Eller bare et par skiver ingefærrot oppi en kopp med vanlig te. Ingefærrot har det til og med på nærbutikken her i bøggda med bare 1200 innbyggere.
En periode jeg slet veldig med kvalme, fikk jeg resept på afipran stikkpiller, det hjalp. Men som Photo sier, ingefær er supert mot kvalme:ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.