[CENTER]Jeg synes det er kjempemotiverende å lese andres journaler, men jeg blir litt lei av å lete igjennom alle de journalene med folk som skal ned 2-5 kg før jeg kommer over noen med en mer anseelig mengde vekt å ta av, og det er jo DE jeg vil lese!
Så om du har journal og føler deg hjemme her hos 30 +, kan du ikke legge igjen linken til journalen din? :D
Alle dager er forskjellige Røyskatt, og hvis ikke du kan sutre i journalen, hvor ellers?
Tenk når du har kommet et stykke på vei, så kan du gå tilbake og se både det positive og negative! :)
oi.jeg vil være med her jeg og, selv om det er en stund siden jeg har oppdatert. link i signaturen min. bra initiativ, stineH! har irritert meg over det samme.
Hei. Jeg har min egen MUP, men aner ikke hvordan jeg får linket til den. Hvis du går inn der de andre MUPene er, finner du meg. Har maaaaange kg igjen, så jeg blir ikke borte med det første. :)
Jeg har ikke akkurat orken til å være her inne så mye for tiden, men journalen min er jo her, selv om den ikke er oppdatert. Jeg har lest mye i din, den er utrolig motiverende syns jeg, vi begynte på nesten samme sted, og jeg syns du var ordentlig tøff som sto fram slik du gjorde!
Selv driver jeg fortsatt på å gå ned i vekt, og jeg har enda laaaaaaaaaaaangt igjen, men jeg har holdt på siden august i fjor, og ikke hatt en eneste utskeielse. Det er jeg stolt over, selv om vekta de siste månedene virkelig har sneglet seg nedover. Antar at det har en sammenheng med alt stresset som skjer i livet mitt just nå.
Syns det var kjempegøy å se at du var tilbake i forumet, og gratulerer masse med nydelig baby :)
eg har ikkje oppdatert min journal på evigheter, og grunnen er at eg ikkje klarer å halde motivasjonen oppe. Gong på gong havnar eg i chipsposen, eller i kaka eller med ei skive i handa.
Såklart er blogger også veldig interessant!
Jeg vil bare lese om alle dere andre flinke mennesker som har bestemt seg for å forandre livsstilen, og som har endel kg å ta av.
Jeg blir faktisk demotivert av å lese om de som sliter SÅ med sine 2 kg, som de "alltid" har slitt med. Vet jo at det kan være like fælt for den personen å være 2 kg overvektig, som det er for meg å være 69 kg overvektig, men alikevel..
Så gøy at så mange vil dele journalene og bloggene sine! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.