< Tilbake til oversikten

Poeng?

Poppy sa for siden:

Hei!
Jeg er helt ny her så jeg har bare skrevet et par tråder, et på testforumet og ett hvor jeg introduserer meg selv.
Når jeg går inn på kontrollpanelet så henvises det til en tråd (den på testforumet) og der fremgår det at jeg har 13 poeng. Det henviser også til seniorita (en veldig hyggelig annen bruker her som både lykkes med å gå ned i vekt og få oss nye brukere til å følse oss velkomne).

Hva er disse poengene? Får vi poeng får antall innlegg som har svar? Ikke viktig altså, ble bare litt nysgjerrig her. Regner med at grønne prikker til venstre for dette innlegget også henviser til antall innlegg.

Ellers vil jeg bare si at dette forumet er utrolig bra lagt opp. Roter meg fremdeles bort, men ser klart en struktur. Og så mye informasjon! Skulle ønske jeg ble slankere av å lese her inne, men det trengs vel en annen innsats også tenker jeg. :D

Kitt sa for siden:

Ta en titt i denne tråden, så blir du nok litt klokere!:);)

senorita sa for siden:

Ja jeg ga deg en positiv tilbakemeldig :) og da trykket jeg på vekten din under avataren..

Poppy sa for siden:

Næmen så koselig! Tusen takk senorita!

Veldig kjekt med en slik tilbakemeldingsknapp. Da kan man gi hverandre et oppmuntrende klapp på ryggen uten å legge det inn i tråden. På den måten unngår man også "klikker" i forumet skulle jeg tro.

Skal huske på den knappen ja!
:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.