:)Første dag som medlem!
Sliter. Følger lavkarbo- med Sofia Hexelberg. Har gått ned 1,4 kg siden jul:( med laktoseintoleranse kan jeg ikke innta kremfløte m.m Sliter med å få inn nok fett, går rundt og er sulten. Frokost er som for så mange andre (tror jeg) hovedproblemet. Klarer ikke egg og bacon på morgenen, tåler ikke proteinbrød og må være forsiktig med yoghurt naturell. Men jeg skal ikke gi meg! Vet jeg ikke kan spise vanlig kost, grunnet intoleransene og legger på meg, bare jeg ser på glutenfritt brød og forkostblanding. Men det er mistrøstig å slite slik. Har som mål; midje 80 cm og BMI <25. Vil gjerne ha noen motiverende ord fra andre som kjenner problemet!
HEi hei.
Sliter ikke med det samme som deg men noen oppløftene ord kan jeg jo komme med :).
Gå rundt og være sulten er ikke noe særlig :(.
JEg har selv ikke lest boken du går etter, jeg har selv skaldemann og ketolyse. Gått over til skaldemann for jeg går ikke ned på ketolyse(lengre).
Så for tiden spiser jeg bare kjøtt.
JEg heller liker ikke og spise rent fett. Nakkekoteletter er masse fett sprengt inn i kjøttet så der får man i seg masse fett uten og føle en spiser fett. Det som ligger rundt skjære e vekk for det liker jeg ikke. jeg regner nesten med at du spiser grønnsaker, Hva med og lage blomkål stappe med en klatt smør i også :) steke i smør man får fort litt fett i seg.Jeg skal ha frokost nå , en svinekotelett som jeg stekte i går. Jeg gjør maten klar på kvelden før slik at det ikke blir slikt et ork. lykke til :) dette klare du
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.