< Tilbake til oversikten

Når gir hodepinen seg

Dolly sa for siden:

Startet i går... Ikke at jeg er veldig pysete men den
Hadde glemt den, noen som vet sånn ca hvor lenge den varer?

Ikke kvalm ennå, men har så vondt i hodet, og siden jeg har en veldig krevende jobb og hodepine passer ikke så godt i lengden

Hadde ikke så gale kosthold før start, men har spist litt snop i påsken

Anne sa for siden:

Velkommen!:)

Ett par dager og det meste er gjort, hva hodepine angår:p Drikk mye vann, så kan det hende det går fortere over:ja:

Lykke til:)

Furine sa for siden:

Pøs på med vatn! :ja:

Nerthus sa for siden:

Det kan ta en ukes tid faktisk... drikk mye vann og vær snill med deg selv denne uken :)

Regret sa for siden:

Jeg bruker å ha vondt i hodet et par dager bare, og denne type hodepine er den eneste gangen jeg tyr til smertestillende, og det tar den tvert så jeg kvitter meg fort med den med 1-2 ibux. Hodepinen for meg betyr bare at jeg er i ketose og forbrenner bra, så jeg nyter det litt også jeg da ;)

kroi sa for siden:

Forøvrig anbefaler Torkil å ta litt ekstra salt de innledende dagene, nettopp for å slippe hodepinen. Pøs på med farris, ekstra salt (seltin/losalt) på maten.

Rin sa for siden:

For meg varer hodepinen stort sett bare en formiddag. :) Vi er så forskjellige - men godt med drikke, og gjerne mineralvann, hjelper godt!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.