< Tilbake til oversikten

Endelig under hundre!

Adeleide sa for siden:

En egen tråd for å markere milepælen det er å endelig se tosifret på vekta! Uansett utgangpunkt over 100 kg, er den grensa magisk. Legg inn et jubelord når du passerer 100-grensa og ta imot stående ovasjoner! :):)

Roardo sa for siden:

Gleder meg til å skrive inn jubelbrøl på denne tråden.
Har igjen 4 kg nå...
:D

langaard sa for siden:

HURRA FOR DEG:heia::heia::klem::heia::heia:

Adeleide sa for siden:

Gratulerer så masse!!! :heia:

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Tusen takk. :D Offisiell veiedag er i morgen, tvilsomt om vekten går så langt ned da, men nå har jeg hvertfall sett at det går an :)

Mankell sa for siden:

:heia:Vekten viser nå 99.3. Herlig!!:heia:

Mankell sa for siden:

Gratulerer!!

Nnem sa for siden:

Gratulerer til dere begge som har rundet tosifret:D

Tusen takk både Mankell og Nnem! Og om noen skulle lure - offisiell veiing tok med seg 200 g. til, så jeg endte på 99,5, og nøyaktig 23 kilo ned! Herlig

Tidl. medlem sa for siden:

Gratulerer til dere to! Blir så glad når jeg ser at dere i gruppa når nye mål!

Snorkfroken76 sa for siden:

Herregud, som jeg gleder meg til å kunne signere med under 100! Må inn å lese her for det er topp motivasjon! ;) GRATULERER SÅ MASSE TIL DERE SOM HAR KLART DET!

Selv håper jeg å komme under 120 neste uke...Så blir nok sommer før jeg kommer etter hit. Men etter kommer jeg iallefall! :)

Tusen takk, begge to.
Heng ut snorkfroken, så er du der plutselig du og! Jeg begynte på over 120 i september, og nå er jeg under hundre - klarer jeg, klarer du! :heia:

Tusen takk for det! For første gang på mange år tror jeg faktisk på det selv! Det er kult det! 11 kilo på 50 dager, det er jo bananas!:w00t::lol:

Lykke til videre til dere også! Moro å se hvor flinke dere er! :goodluck::klem:

tette-nette sa for siden:

Jupp jupp.. med 0,1 i margin så hører jeg til her:)

0,5 ned denne uka selv med tanta på besøk iforigårs :)

gratulerer!! :)

Nnem sa for siden:

Hurra:heia::heia:

marjusen sa for siden:

Hurra, før i uka så jeg 99,8 !!!!! :D:D

Nå veier jeg 99,3 :D

tette-nette sa for siden:

Flinke flinke folk :)

Dette er motiverende :)

Adeleide sa for siden:

Grattis!! Hurra!!

Tiril77 sa for siden:

HURRA OG GRATTIS!! Jeg kommer snart etter ;) Målet er å greie det innen bursdagen min i juni :D

Nnem sa for siden:

Gratulerer Marjusen:)

milena sa for siden:

Tenkte jeg kunne få litt liv i denne så den er klar når jeg kommer meg ned til den magiske tingen som er tosifret vekt!!!:p

Er det flerne som er veldig glad for å bryte den barrieren?

bligravid? sa for siden:

Har ligget under nå en stund nå, men husker helt klart følelsen!!

*aldri over 100 igjen!!

milena sa for siden:

Det må være utrolig herlig! Jeg gleder meg voldsomt! Og så har man det avgrenset liksom - tresifra fra tosifra.

bligravid? sa for siden:

Kan apsolutt anbefales :D Gikk noen ganger ekstra på, bare for å være sikker på at avlesningen var riktig ;)

StineH sa for siden:

Det er jo ikke lenge igjen nå Milena, du er jo så fantastisk flink! :D

milena sa for siden:

Takk, takk Stine! Jeg gleder meg så utrolig. Men, jeg har en følelse av at denne uka ikke kommer til å vise mine beste resultater. Jeg er i voldsom PMS og så har jeg en uggen følelse i kroppen...:( Men, tenker å komme meg ut i sola og gå en tur, så hjelper det kanskje på følelsen.
Jeg skal ikke bli sååå skuffa om jeg ikke kommer meg under 100 i løpet av de neste 10 dagene, men innen 13. august håper jeg at det går:rolleyes:

Zillah sa for siden:

Eg har riktignok vore under hundre i eitt og eit halvt år, men må likevel berre gratulere alle dykk som ser det fantastiske magiske nitti-og-noko-talet og heie på dei som framleis er på veg. Det er verkeleg ei herleg stund, særleg om ein har strevd ei stund (eg var der i over ti år sjølv... tildels laaaaangt over). Sjølv om det er eit stykke frå hundrekilosbarrieren til målvekta for dei fleste av oss, gjer det likevel SÅ GODT å kome ned på ei tosifra vekt, mentalt.

:heia: :heia: :heia:

Gratulerer folkens! Jeg er der endelig jeg også! Har kun vært inne på Skaldeman i det siste, men var her inne en del når jeg startet i januar 2011.

Begynte på 131.5, og forrige mandag sto det 99.3 på vekta! :)

Kjenner forøvrig at jeg er veldig lei av den store hengemagen nå.
Noen som har noe tips rundt det? Legen min sier det ikke er tvil om at jeg må ha operasjon, men får jo ikke søke før man er bitteliten jo (75 kg eller så for meg på 1,67)!

Men ellers er jeg glad og fornøyd altså! Men begynner liksom å bli "normalovervektig" - ikke megafeit, og vil gjerne føle meg mer meg selv, og den hengemagen er i veien.. Bruker hold-in-truser og det hjelper på hvordan jeg ser ut i klær, men vil jo gjerne føle meg fin i nettoen også.. Noen tips om noe som hjelper huden til å minske?

Lykke til folkens! Og gratulerer igjen til dere andre! Det er så deilig! :)

milena sa for siden:

Da var jeg der!!!!!

Jeg er i ekstase! Gikk på vekta minst 5 ganger på forskjellige plasser på baderomsgulvet. Den viste fra 99,3 til 99,9!!! Jeg tar det største tallet for å være sikker!

Aldri mer!

StineH sa for siden:

Fantastisk godt jobba!
FY så flink du er :D

Zillah sa for siden:

:heia:

Strålende! Gratulerer og lykke til vidare :)

milena sa for siden:

Åh det føles helt fantastisk. Jeg er liksom ikke helt klar over hva jeg har fått til ennå. :D

smgj sa for siden:

Gratulerer! Godt jobbet!

medas sa for siden:

Gratulerer så myemed tosifra, milena! :heia::heia:

milena sa for siden:

Takker, takker - nå er det bare å finne motivasjonen frem og kjempe mot et nytt mål!

medas sa for siden:

Dette fikser du milena! Så tosifra selv i dag tidlig, men den hopper sånn rundt og frem og tilbake fra uke til uke, så... :lol: Sommern er ikke så lett å gå ned i vekt på har jeg erfart, så all kreditt til dere som fikser det!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.