Dietorelle sa for siden:
I går da jeg veide meg hadde jeg spis lavkarbo i en uke og 2 dager, og jeg hadde gått ned nesten 6 kg:D
Jeg skjønner nesten ikke at det er så lett, og jeg er selvfølgelig fornøyd!
Jeg startet på 128 kilo, og nå veier jeg nesten nede i 122. Jeg har lagt inn et inlegg om det tidligere at jeg ikke forstår at jeg kan bruke samme klær som mine to venninner som er 175 og veier ca 85 kilo...men det kan jeg:-) Jeg er 180 cm, og har nok trent mer enn de alltid så har sikkert mer muskler. Jeg bruker ihvertfall både tightser og tunikaer/kjoler som er deres og omvendt(vi byttelåner en del klær ja:p) Jeg handler klær i vanlige butikker, og jeg syns det er veldig merkelig at jeg sm veier såååå mye kan det?? Ingen rundt meg tror nok jeg veier så mye, så kiloene er nok bra fordelt og bæres bra:D
Men nå er jeg altså igang med lavkarbo(har gjort det en gang tidligere også), og det er topp!
Jeg hverken veier eller teller karber, tar det bare på feelingen. Jeg har fryseren full av Gerd sine frokostrundstykker, og de spiser jeg en to stk av hver dag. Dette tror jeg egentlig er litt partystoppere for min del med bakevarer(og søte ting) for merker at jeg fått litt vann i hendene..men jeg går jo ned:)
Jeg spiser salat, har bakt litt for å ha litt nedtrapping på søtsaker(dette er ogå en partystopper for meg merker jeg) og koser meg. Til middag har jeg spist omtrent annenhver dag dette:
kyllingfilet i biter, bacon i biter, løk og sjampinjong som jeg surrer sammen, blander i en boks fløte og et par ss creme fraiche pluss pepper.
Spiser grønn Dent hver dag, men skal nå kjøpe meg Fribol:)
Målet mitt er å komme ned i 85 kilo, da er jeg veldig tynn.
Delmålene mine er:
Først under 120 kilo
Så 115 kilo, da skal jeg starte å trene igjen
Så 105 kilo som jeg var sist jeg begynte å legge på meg og var egentlig ganske fornøyd med meg selv
Så under 100 kilo osv
Min store drøm bortsett fra å gå ned de kiloene jeg vil er å komme til den dagen jeg kan jogge 5 km igjen.
Jeg elsker å trene og trene hardt, og dette er første gang i mitt liv jeg ikke klarer det rett og slett. Det er helt uaktuellt for meg å stille opp på en Step-time og merke etter 10 min at jeg ikke har kondis til dette fordi jeg er vant til å gi alt:D Så derfor skal jeg ikke prøve engang før jeg er nede i 115 kilo, og så går jeg ute sålenge istede for å få opp kondisen til jeg når det målet:)
Så dette var min historie:p