Ser på flere blogger at de bruker tyrkisk yoghurt til det ene og andre, men hvor får dere dette?
Jeg bor i en bygd, men skal til byen idag, så kunne sette etter det om jeg hadde visst hvor jeg skal lete. er det vanlige butikker, eller er det innvandrer butikker?
å hvor får jeg(sikkert ikke riktig skrevet nå da) chipoth (noe chili greier), og cornig........et eller annet som, ligner på sylteagurker?
Noen Rema butikker har tyrkisk youghurt, jeg kjøper min i en spar butikk, hør med din lokale butikk om de kan ta den inn, det skal jeg høre om hvertfall
Tyrkisk yoghurt har de på min lokale Prix-butikk (eller Grekisk yohurt - bittelitt mer karbo). De fleste større matvarebutikker har det (Mega, Ica). De andre varene du spør etter, må andre svare på. :)
Ok :) Tusen takk skal dere ha, men heter det tyrkisk yoghurt også, står det det på pakken??? Viss jeg ser i kjøla selv?
Jeg jobber i matbutikk, så skal defintivit spørre sjefen min om det ja, hun pleier å ta inn andre ting kunder spør etter, men må ha strekkoden, så må få tak i en pakke først :)
Jeg har sjekket i flere butikker ser du, ingen har hatt noe av det, faktisk ingen så visste hva det var en gang.
men når jeg nå var i byen fant jeg tyrkisk yoghurt og noe annet, mangler kun noe nå, har til og med vært i innvandrer butikker, uten å ha funnet alt, men jeg klarer det nok, tenkte bare at siden det var brukt i flere blogger, så var det noe flere kjente til, var derfor jeg forsøkte her først, istedetfor å ta 20 butikker for meg, som jeg har gjort nå:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.