christinal sa for siden:
Jeg vet man trenger masse vann, men hvor mye ca bør man drikke og hva av dette kan inngå i matlaging.
Hvordan er det med kaffe og te, kommer dette i tillegg til alt vannet eller?
christinal sa for siden:
Jeg vet man trenger masse vann, men hvor mye ca bør man drikke og hva av dette kan inngå i matlaging.
Hvordan er det med kaffe og te, kommer dette i tillegg til alt vannet eller?
marjusen sa for siden:
Er vel slik at man burde ligge på ca 2 liter rent vann du drikker om dagen i tilegg til det du spiser og drikker ellers.
Har lest 2,5 - 3 liter veske om dagen. Kaffe, te, matlaging osv er inkl i dette. Men klarer du å få i deg 2 liter vann i løpet av dagen utenom alt det andre er du virkelig på god vei:D
christinal sa for siden:
Tusen takk for raskt svar
Kitt sa for siden:
Veske= sånn Paris bærer lille vovven sin i
Væske= flytende næringsmiddel som feks vann, cola og melk;):p:D
Rin sa for siden:
Jeg tror svaret er "så mye som passer for deg", jeg. Du skal ikke tvinge i deg mengder vann om kroppen liksom stritter imot, eller du blir uvel og dårlig av det. I mine ører virker to liter vann i tillegg til mat/kaffe/annet rimelig, men jeg er en som alltid er tørst og drikker mye.
Vet at det er andre som sliter med å få i seg så mye som to liter - så lenge man ikke faktisk går rundt og er tørst, så synes jeg ikke det er grunn til å stresse over det. :cool:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.