zasami sa for siden:
Har levd tre dager på Lindberg-mat, og sliter med svimmelhet. Er det andre som har opplevd dette, eller bør jeg få sjekket om jeg kanskje har virus på balansenerven eller lignende?
zasami sa for siden:
Har levd tre dager på Lindberg-mat, og sliter med svimmelhet. Er det andre som har opplevd dette, eller bør jeg få sjekket om jeg kanskje har virus på balansenerven eller lignende?
langaard sa for siden:
Svimmelheten er veldig ubehagelig, men det går over:) tålmodig:)!!
Tunrida sa for siden:
Jeg startet på lavkarbo i mai, og har mer eller mindre vært svimmel de siste 6 mndr..
Men om det har noen sammenheng, donno..
langaard sa for siden:
Tar du kosttillskudd:confused:
Tunrida sa for siden:
Nei, burde kanskje det :p (Har også vært kvalm konstant i tre-fire mndr.)
zasami sa for siden:
Nei, men kanskje det er noe jeg bør begynne med? Har levd usunt i mange år uten noe som helst slags tilskudd, så det føles litt rart å ta det nå som jeg spiser masse "grønt". Det eneste jeg har hatt problemer med før var jernmangel (det er vel ikke så mye jern i sjokolade ;) ), og det burde vel også bli bedre nå som jeg spiser mer kjøtt. Skal stikke en tur innom apoteket.
langaard sa for siden:
Huffda:( du tenger magnesium, kalium, natrium først og fremst:) D-vitamin og kalsium også sannsynligvis:)
zasami sa for siden:
Forhåpentligvis!!! Synes det er litt skummelt :( Hypokonderer jeg! Kan jo også være alskens rare sykdommer, men at det begynte samtidig med Fedon tyder jo på en viss sammenheng... :rolleyes:
Tunrida sa for siden:
Får prøve på det. Er nok billigere det, enn alle undersøkelsene legen vil ha meg til om dagen :p Takketakk :)
langaard sa for siden:
Lykke til vennen:)
Kremtoppen sa for siden:
Drikker du nok vann?
zasami sa for siden:
Tror jeg drikker nok. Drikker minst to liter om dagen, og det burde vel holde?:confused: Heldigvis går det litt bedre i dag.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.