< Tilbake til oversikten

Ser dere noe forskjell?

Frøkengiraldriopp sa for siden:

[ATTACH]8023[/ATTACH]

Dette er altså meg - det venstre fra september -09, det til høyre er i dag. Tok på meg de samme klærne ...

Ser jo litt forskjell, men skulle ønske det var mer. Har gått ned 16 kg, og skal ned 15 til ..

langaard sa for siden:

Hæ, om jeg ser forskjell? riktig nok er ikke synet perfekt,men WOW for en forskjell!! Gratulerer:D

Karissima sa for siden:

Ja ser stor forskjell :D Gratulerer :heia:

lifejack sa for siden:

Jeg ser absolutt forskjell, men jeg synes du burde få på deg noen strammere bukser, for det ser ut som om du har a pair of sexy legs som ikke kommer til sin rett i de løse buksene:ja: Stå på videre:)

senorita sa for siden:

ser forskjellen klart, men hadde sett det bedre om du ikke hadde så vide klær ;)

langaard sa for siden:

Det er trygt med vide klær:) Men så deilig når man tør prøve noe som sitter litt thigt:) Det tar tid det også:)

Tunrida sa for siden:

Ser stor forskjell!!
Enig med de over, prøv med litt strammere klær ;)

Tusen takk :)
For ordens skyld, mine sexy legs kommer stort sett til sin rett ;) Men syns det var så moro å ta på seg akkurat de samme klærne, halvannet år etter :) Derfor... Jeg er mye tøffere nå, selvom vide klær fortsatt føles tryggest, så er det mye flere stramme plagg i klesskapet mitt nå. Gleder meg til fortsettelsen :)

prøvende sa for siden:

Ser helt klart en stoor forskjell på før og nå blidene.
Synest du er kjempeflink og inspirerer i allefall meg :)

kirami sa for siden:

Jeg ser stor forskjell! Du har vært kjempefllink!!

hope10 sa for siden:

:heia: wow :heia: Så flink du er :heia:

ada-emilie sa for siden:

Ser tydelig forskjell,jeg også.

mayor sa for siden:

:heia: så flink du har vært er jo kjempe forskjell da:)

Tami sa for siden:

Her er det stor forskjell, du har vært kjempeflink! :p

prøvermegfram sa for siden:

Så klart jeg ser forskjell... Gratulerer med masse nedgang og lykke til videre :)

Åh, så bra :) Tusen, tusen takk :) Når jeg legger godvilja til ser jeg jo forskjellen :)

Har klippet bort ansiktet mitt, turte ikke å ha det med ;) men der er det kjempeforskjell, den ser selv jeg, med en gang :)

Er så inspirert om dagen, trener masse og det går sakte, men sikkert nedover. Regner med at jeg bygger litt muskler også :) Kjenner at jeg gleder meg til sommeren, av mer enn de åpenbare grunnene (varme og sol) - gleder meg til å kunne kle meg i sommerkjoler og føle meg fin :) Tusen takk, for tilbakemeldinger og inspirasjon til å fortsette :)

Fredrikke07 sa for siden:

Her ser man forskjell ja:)!! Gratulerer med flott vekttap og lykke til videre:)!

Nicpins sa for siden:

WOW!!! :heia: STEIKI HAINN!!! Stoooooor forskjell!

Enig med de andre over her; NÅ er det på tide å anskaffe seg noen tighte plagg! :D

Pamparium sa for siden:

Ja, det er kjempeforskjell :-)
:D

Airewath sa for siden:

Jeg ser iallefall stooor forskjell, dæven! :D

Supah sa for siden:

Jeg synes også det er vanskelig å se forskjellen på meg selv. Andre sier at de ser det veldig godt men jeg kan ikke se det...

Så derfor vil jeg nå si til deg: WOW! :) Kjempebra jobbet, det er en TYDELIG forskjell :smile: Og masse lykke til videre!!

Pøsh sa for siden:

Klart det er forskjell :heia:

Bonitta sa for siden:

Det er kjempeforskjell!!

Og et lite tips: man ser mye større ut enn hva man er når man bruker vide klær. Så prøv med tightere klær, så ser du plutselig enda slankere ut ;)

Catwoman sa for siden:

Det er kjempeforskjell! Gratulerer med flott resultat :heia:

ccgirl1982 sa for siden:

Ser stor forskjell, kjempe gode resultater. Du er flinke:)

Stå på videre med vektreduksjonen, sammen er vi sterke :klem:

Skippy sa for siden:

Jeg ser kjempeforskjell. Spesielt på overkroppen. Se på hvordan armene dine har forandret stilling, før skrådde de mer ut fra kroppen nå henger de mer rett ned. Om du hadde sett deg selv bakfra tenker jeg at mye er forsvunnet fra øvre del av ryggen også. Du ser også rettere ut i hele kroppen. Tipper du går mer lettvindt nå enn før. Grattis.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.