Jeg ser absolutt forskjell, men jeg synes du burde få på deg noen strammere bukser, for det ser ut som om du har a pair of sexy legs som ikke kommer til sin rett i de løse buksene:ja: Stå på videre:)
Tusen takk :)
For ordens skyld, mine sexy legs kommer stort sett til sin rett ;) Men syns det var så moro å ta på seg akkurat de samme klærne, halvannet år etter :) Derfor... Jeg er mye tøffere nå, selvom vide klær fortsatt føles tryggest, så er det mye flere stramme plagg i klesskapet mitt nå. Gleder meg til fortsettelsen :)
Åh, så bra :) Tusen, tusen takk :) Når jeg legger godvilja til ser jeg jo forskjellen :)
Har klippet bort ansiktet mitt, turte ikke å ha det med ;) men der er det kjempeforskjell, den ser selv jeg, med en gang :)
Er så inspirert om dagen, trener masse og det går sakte, men sikkert nedover. Regner med at jeg bygger litt muskler også :) Kjenner at jeg gleder meg til sommeren, av mer enn de åpenbare grunnene (varme og sol) - gleder meg til å kunne kle meg i sommerkjoler og føle meg fin :) Tusen takk, for tilbakemeldinger og inspirasjon til å fortsette :)
Jeg ser kjempeforskjell. Spesielt på overkroppen. Se på hvordan armene dine har forandret stilling, før skrådde de mer ut fra kroppen nå henger de mer rett ned. Om du hadde sett deg selv bakfra tenker jeg at mye er forsvunnet fra øvre del av ryggen også. Du ser også rettere ut i hele kroppen. Tipper du går mer lettvindt nå enn før. Grattis.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.