Citami sa for siden:
Er det noen som har en fin oppskrift?? Ikke for komplisert, men god?
Er veldig lei lavkarbo brød nå :p
Citami sa for siden:
Er det noen som har en fin oppskrift?? Ikke for komplisert, men god?
Er veldig lei lavkarbo brød nå :p
Kitt sa for siden:
Nannahs knekkebrød skal være veldig gode!:)
Ida! sa for siden:
hva med å prøve å knekke opp knekkebrød i biter, ha det i en skål og ta biola og bær over? :)
Kitt sa for siden:
Går sikkert bra om man ikke er på ketolyse. Selv naturell Biola inneholder 4.5karber pr dl og det blir mye når man bare har ca 15 å gå på!:)
Nina L sa for siden:
Jeg syns Nannahs knekkebrød, som nevnt over, er veldig gode, jeg lager de fast:)
tattoogl sa for siden:
Bakte de i kveld og de var super duper gode... Særlig med smør og hvitost:p
Spinnerette sa for siden:
Jeg liker veldig godt superkjappe linfrø-knekkebrød jeg fant her inne (fant ikke linken akkurat nå), dog har jeg lagt til litt annet i. Og jeg syns de er kjempegode, og fint at det ikke tar lang tid å lage!
2ss knuste linfrø
2ss hele linfrø
1-2ss kruskakli (kan sløyfes)
1ss soliskkefrø (kan sløyfes)
1 egg (man kan bruke 2ss vann også, men det har jeg ikke prøvd)
litt salt
Rør alt sammen, smør det på bakepapir, og legg i mikroen på full guffe i 2-3 minutter. Del i to før de kjølner, og du har 2 ganske store knekkebrød! Hele greia har under 5kh (under 1 om en ikke har i kruskakli og solsikkefrø), og smaker faktisk ikke eggete om man har godt pålegg på!:)
Lillemy71 sa for siden:
Mmm ja hadde nettopp to til frokost med masse smør og Jarlsberg:spisesnak
Higu83 sa for siden:
Hei ;)
tenke å prøve meg på detta knekke brødet i morra. men er det noen som vet om det fiberhusk kan byttes ut med feks bakepulver? får ikke tak i fiberhusk her jeg bor :S hehe
Furine sa for siden:
Fiberhusken fungerer som lim, så bakepulver vil nok ikkje gi samme effekta.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.