< Tilbake til oversikten

Gir bort jeans str. 56 og 58 til høye jenter

siljeand sa for siden:

Hei

Tok en skikkelig gjennomgang i klesskapet mitt, og i tillegg til en diger haug overdeler som skal til fattighuset, har jeg ca. 15 par jeans (pluss et par andre bukser, en kjole og et skjørt) som er for store.

De fleste jeansene er en stor norsk str. 56 (selv om jeg opplever store variasjoner i størrelser). Jeg har også flere par jeans fra England i str. 58 og flere str. 26 fra USA. Alle er som sagt for store til meg, og jeg bruker 54/56.

Grunnen til at jeg gir bort til høye jenter, er at jeg selv, som er 185 cm, vet hvor at det er vanskelig nok å finne gode jeans i store størrelser, og at å finne lange, store jeans kan være en bortimot umulig oppgave.

Det er jo ikke sikkert at alle her er like høye som meg og bruker denne størrelsen, så om dere høye ikke svarer, kan selvfølgelig lavere personer få ;) Ikke alle buksene har rette legger, og vil kanskje ikke være like lette å sy opp.

Svar her eller send en PM, så skal jeg prøve å huske å sjekke tråden regelmessig :)

siljeand sa for siden:

Jeg bor i Oslo, så buksene kan hentes der.

Og hvis du har dårlig råd og/eller er student, blir jeg ekstra glad for å gi bort :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.