< Tilbake til oversikten

Ryktepoeng?

prøvermegfram sa for siden:

Vet ikke helt om dette spørsmålet hører hjemme her, men fant ikke helt ut hvor jeg skulle legge det, så om admin vil flytte tråden min til et mer passende sted, så er det flott :D

Jeg lurer rett og slett på dette med ryktepoeng... hva er det, hvordan funker de, hvordan gir man de? Jeg ser at jeg har mottatt noen hyggelige kommentarer når jeg går inn på kontrollpanelet mitt og vil jo gjerne gi slike hyggelige kommentarer tilbake... De grønne prikkene, hva er det?? Ser at noen har masse grønne prikker, og andre har ingen, og så ser jeg at noen har lysegrønne prikker og noen har mørkegrønne prikker.... Prøvde å søke på det, men fant ikke noe forståelig :o

marjusen sa for siden:

ser du nederst i tråden her kom det også opp to tråder om samme emne ser jeg

Takk...
...men hva er forskjellen på en mørk grønn prikk og en lys grønn prikk?? :confused:

Kitt sa for siden:

Det er bare ikke plass til så mange prikker, så de mørke grønner teller for så og så mange prikker og de lyse for så og så mange! Aner egentlig ikke tallene!:p

okei takk... ta ble jeg litt klokere :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.