Jeg har holdt på siden nyttår og har de to siste ukene ikke hatt matlyst i det hele tatt!!
Synes det er så vanskelig å finne på noe å spise som frister.. Så det blir lite mat om dagen, og det er jo dumt..
Noen som kan gi meg tips til noe lettvint, smakfult og "fettbombe" som jeg kan spise???
Hva liker du da?
Avocado er en kjekk liten sak....sammen med reker, majones og egg. Eller rett og slett i en salat med det du måtte ønske. Min favoritt er salat, paprika, "muggost", valnøtter og avocado med en desj creme fraiche, tilsatt litt sitron og event. søtning om du synes det blir for syrlig.
Ellers har du masse gode oppskrifter rundt omkring her inne. Fløtegrøt, pannekaker med fyll, kalde eller varme....ta en titt og la fantasien blomstre :)
Lykke til!
Superlettvint fettrik snacks er jo ost. :) Eventuelt oliven, avocado, salami. Enkel og god middagsmat er feks ostelasagne. Med masse chili og annet krydder blir det definitivt smak i det!
jeg varmer opp sjokolade-proteinshake (blander med vann). Så pisker jeg krem som jeg topper den med :) blir som kakao med krem :D jeg har aldri prøvd med cocosa oppi, men det kan man jo ha oppi for å få opp fettnivået :)
Hei, ville bare si at jeg kjenner meg igjen i følelsen :) når jeg får den spiser jeg ofte bringebær med pisket krem. Eller suppe. Trenger liksom ikke være så sulten for å spise suppe og den metter akkurat passe. Du blir etterhvert vant til følelsen som jo er ganske fremmed siden vi er vant til å bli sultne. Håper du finner det som fungerer for deg!
Tusen takk for svar.
Nå er det faktisk sånn at nesten ALT byr meg i mot... Blir kvalm bare av tanken.. Jeg føler meg nå ganske uggen og vet det er fordi jeg nesten ikke spiser. Men jeg får ingen ting ned.. Vekten står stille også og det er jo ikke så rart.
Lurer på om jeg skulle ha "sjokka" kroppen med karber i dag for å se om det hjalp.. Vet ikke, men.. Bare en tanke.
ja, den kan skille seg litt om den blir for varm :/ så man må stå og følge med på den hele tiden, og vispe i den mens den varmes opp
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.