Fatman130 sa for siden:
Hei
Er det noen som har erfaring med Spisdegslank.no? Er det et seriøst firma?
Tenkte jeg skulle ta å teste en slikk 14 dager Diett Meny ettersom jeg er ubruklig til å lage mat.
Fatman130 sa for siden:
Hei
Er det noen som har erfaring med Spisdegslank.no? Er det et seriøst firma?
Tenkte jeg skulle ta å teste en slikk 14 dager Diett Meny ettersom jeg er ubruklig til å lage mat.
marithja sa for siden:
Har brukt de i snart to år jeg, jeg begynte med å bestille menyer slik som du tenker på nå, og det var genialt!! Maten er generelt god, og så har du de pakkene som du trenger å varme opp i mikro, og ingenting annet å tenke på- du slipper å vaske opp annet enn en gaffel ;-) Kjempegreit!! Nå handler jeg bare småting som brød, pølser og karbonader og slikt, så lager jeg min egen lavkrabomat hjemme, for manskjønner jo prinsippet etter å ha fulgt de standardmenyene i noen mnd...Og da hr man blitt litt lei....Men genialt som oppstartsplan!! Aldri vært noe tull, jeg fikk feil mat en gang og da fikk jeg beholde den, og fikk ny (riktig) matvare ved neste levering, så de ordner opp:-) Lykke til- kos deg!
Tittit sa for siden:
det må jo være en knall måte å få mat på og i tillegg ferdig justert.
MEN det så ikke appetittlig ut sorry.
Nerthus sa for siden:
Det smaker bedre enn det ser ut. Sjekk ut denne linken for flere tråder om spisdegslank.
Jeg er knallfornøyd. Bruker også i dag flere enkeltprodukter fra de i hverdagen. Perfekt for de som ikke ønsker å lage maten selv og du sparer deg mye telling av karbo feks. Jeg spiste gourmet-dietten som har brød bare til frokost - og fikk utrolig mye tips om mat jeg kunne lage selv enkelt.
Jeg er også stor fan av boka - mannen bak har selv erfart overvekt og deretter utviklet denne maten. Var han ikke også mannen bak ola-pakka mon tro? Boka har noen oppskrifter, men jeg likte aller best det han sier om motivasjon, hvordan hjernen vil prøve å lure deg til å spise karbo fordi den har abstinenser osv. Dette er et seriøst firma. Jeg vet noen har hatt noen kommunikasjonsproblemer med firmaet, bare husk at dette er en personlig sak for eierene, de gjør mesteparten av arbeidet selv og er dypt engasjert :) Det er åpnet butikker også, en på flisa og en nå i Drammen :)
Kan anbefales!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.