Prinsessepusen sa for siden:
Hei,
Hvor bestiller dere Atkins produktene deres?
Jeg har søkt en del på internett butikker, de sender ikke til Norge...
Prinsessepusen sa for siden:
Hei,
Hvor bestiller dere Atkins produktene deres?
Jeg har søkt en del på internett butikker, de sender ikke til Norge...
Albertine sa for siden:
Joda, det er mange her som har bestilt fra Atkins. De kommer sikkert innom med råd til deg! :)
Iset sa for siden:
Jeg kjøper Advantage-shaker og barer, samt bakemix og sjokolader i Norge, for de er jo kommet nå.
Men jeg har bestilt fra [url]www.atkins.com[/url] flere ganger. Gå inn på adressen, og trykk på "shop" øverst til høyre. :)
TinaF sa for siden:
:eek: :eek: :eek: Herregud!- De der atkins folka er noen grådige gribber!!! $39.90 for shipping alene er jo helt grusomt spør du meg!! - Jeg som nettopp har vært i USA.. dumme dumme meg kjøpte jo ingenting! Tenkte jeg bare kunne bestille det på nett likevel i stedet for å løpe rundt på supermarkedet hele ferien... men der gjorde jeg en grundig feilberegning!
Er det mange av dere som har bestilt fra atkins? Synes dere dette er rimelig? - Produktene er jo billigere!!
TinaF sa for siden:
Forresten - noen med gode erfaringer med produkter? Trenger tips..
TinaF sa for siden:
snakk om uflaks. de sender ikke ferdigbakte varer via mail. der røk de tortillasene. jeg er så grusomt sur fordi jeg ikke kjøpte det med meg.. sukk!
Iset sa for siden:
Ja frakten er pokker så dyr, jeg er i sjokk!! Men du får avslag om du bestiller for over 800 eller 900 kr, og det har jeg jo gjort hver gang.
Jeg ble også skuffet over at jeg ikke kunne få tilsendt tortillas, hadde gledet meg sånn. :(
Hadde bestilt soft-is mix og, men den var visst utgått. :(
Ketchupen er jeg blitt avhengig av, den må du få med deg. :) Og alle Advantage-barene. Kjempegode og sunnere enn de vi har i Norge, for de er tilogmed vitamin/mineralberiket!!
Skal ta en stor bestilling når jeg får feriepengene. :D
Daizy sa for siden:
Så ikke denne før nå jeg.. men bestiill tortilla chipsene - de er kjempegode! Jeg lager nachos av de og det smaker helt som vanlig :D Jeg også liker ketchupen og advantage barene :)
Jeg bestilte for over 150 $ og fikk like mye avslag som portoen :)
Iset sa for siden:
Ja de har tacoskjell og. :D Gleder meg til å bestille!! :D
Daizy sa for siden:
Nam! Det må jeg bestille neste gang!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.