< Tilbake til oversikten

Så leskende godt!!!

elian sa for siden:

Jeg må bare si at Delite proteinshake'n bare er SÅÅÅÅÅÅ vaaaaanvittig god!!!!!!!! :p :p :p

Jeg har brukt en boks med sjokoladesmak, til å begynne med likte jeg ikke de sjokoladebitene, men jeg fant ut at de smelter hvis jeg lar shaken stå litt. Så nå blander jeg den FØR jeg trener :)

I går fikk jeg tilsent ny ladning fra Lindberg.no, og denne gangen både sjokolade og jorbær! Jordbær var også helt nyyyydelig!!!!!

Og det er ikke BARE smaken som er så fantastisk! Det er konsistensen også!!!

De fleste sånna shaker har en litt melet, "knudrete" konsistens. Men denne er så fløyelsmyk som det bare går ann!!!!

Ikke rart jeg har fått dilla på Delite!!

Albertine sa for siden:

Hva? Hvor?

JEG VIL OGSÅ HA!!!!!!

sommerfugl sa for siden:

atte.. JEG OG!! :D :D

legge inn et bilde av den?

Albertine sa for siden:

Drikker du det bare som shake? Eller blander du det med noe annet? Er det veldig veldig bra??????

Thula sa for siden:

Hvor mange karbs i et glass med sånt da?
Så veldig godt ut...

Albertine sa for siden:

Enn om de kunne ha denne på SPAR....*sukk*

mofe sa for siden:

Ja, ikke sant :p

Elian - orker du å sjekke holdbarhetsdatoen? For hvis man må betille, så kan man jo evt. bestille en HÆVV med shaker, så blir det jo billigere med porto og sånt :)

dingpot sa for siden:

Jeg kjøpte min protein delite med bringebær for nesten et år siden, og den har best før dato om et år. Det er jo tørrvare, så det vil jo holde lengre enn det uansett, så lenge det oppbevares riktig (tørt og mørkt). Kan også bestilles fra www.proteinfabrikken.no .

www.proteinfabrikken.no/aspx/produkter.aspx?l=2&t=182&g0=97&g1=16&g2=12

Jeg har smakt banan (smaker sånn bananas fruktkaramellstang godteri om dere har smakt den, men litt kunstig kanskje) jordbær (kjempegod), ananas (god), bringebær (god, men bør stå litt slik at klumpene blir "gjennomvåte") og skogsbær (syntes ikke denne var særlig god egentlig).

Karboinnholdet er 12,5 per 100 gram. Man bruker ca 20 gram i en shake, som gir 2,5 gram karbohydrater, 1 gram fiber, 0,5 g fett, 13 gram protein og 75 kalorier. Inneholder aspartam.

elian sa for siden:

Jeg lager min shake med 1 1/2 scoop pulver, da får jeg 20gram protein pr. måltid. Jeg drikker den som den er... Er redd for å ødelegge den hvis jeg blander i noe skummelt....

Jeg tror den KUN kan kjøpes på nettet. Hos proteinfabrikken og hos Lindberg. Den er litt dyr, men den er så god, at det er verdt det!

Både sjokolade og jordbær MÅ stå minst 1/2 time før den drikkes, ellers blir fruktbitene harde og konsistensen blir ikke helt "smooth"....

MHM sa for siden:

Kremt.... :cool: Jeg synes det er veldig lurt å putte noe "skummelt" oppi shaken jeg da... :p Fett og antioksidanter for eksempel... Proteinshake er ikke noe fullverdig måltid. Inneholder bare protein, slik at det blir som å bare spise en kyllingfilet....

En god og mettende blanding:

2 scoops Protein Delite jordbær/bringebær
50 gram frossen bringebær
1 ss kaldpresset olje
1,5 dl helmelk
1,5 dl vann

Bland med STAVMIXER, og det smaker MILKSHAKE!

Fantastisk godt!

Protein Delite kan kjøpes på noen helsekostbutikker også. Men antakelig de få som ikke er i kjede.

rsy sa for siden:

Jeg synes proteinshaker helt klart smaker best med melk..... men hvordan blander dere?
Jeg vil helst ned på så minimalt med karbohydrater som mulig, og skulle gjerne erstattet
melken med noe annet.

RSy

dingpot sa for siden:

Jeg bruker soyamelk! synes det blir ganske godt jeg. Den typen jeg bruker (ikke tilsatt sukker) har bare 2 g karber per 100 gram/1 dl. :p

MHM sa for siden:

Tror jammen jeg skal begynne med soyamelk jeg også! For det første sparer jeg da 3 gram karbohydrat på min porsjon, og er da nede i 12 gram karbo. Startet på 30 gram karbo per porsjon, før jeg begynte å modifisere oppskriften (før jeg skulle i ketose). For det andre tåler jeg ikke melkeprodukter så godt, så selv om det er kumelk-proteiner i pulveret, så TRENGER jeg jo ikke å blande med kumelk... :rolleyes:

Å blande bare med vann synes jeg blir for vassent og ikke godt.

rsy sa for siden:

Er det ikke soyamelk som vistnok smaker helt forferdelig? Hvis ikke :), har du en link
eller bilde av produktet?

RSy

Aline sa for siden:

jeg blander med yoghurt og melk eller yoghurt og vann (men det blir jo enda mere karber, så det hjalp jo ikke så mye :rolleyes: )
:)

dingpot sa for siden:

Denne har bare 2 gram karber per 100 gram, og er ikke søtet. Tilsetter du noen dråper natreen pulver , så erstatter den fint melken. (men jeg liker jo soya da..)

Så ahr jeg en som heter Probios soia & soia, som har bare 1,6 g karber per 100 g vare, men denne smaker litt mer vandig, Har ikke prøvd å tilsette natreen i denne enda.

Så kjøpte jeg en tidligere som het provamel, som var søtet med eplenektar (??? hun sa det på helsekosten) og denne var kjempegod! men her er det litt mer karber da...

Det er flere typer av provamel merket, og jeg har ikke prøvd flere enda. Man må jo bare prøve seg frem. Dette er disse 3 jeg har kjennskap til.

Albertine sa for siden:

NÅ bestiller jeg shake!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.