Pøsh sa for siden:
Jeg venter litt med å måle.
Rocket i 30 min nå :heia:
Pøsh sa for siden:
Jeg venter litt med å måle.
Rocket i 30 min nå :heia:
Sol-Angelica sa for siden:
25 min :D
Pøsh sa for siden:
Wow, økt bra du nå :D
Jeg har ikke målt ordentlig, men tror jeg har gått inn 4 cm.
Skal måle senere.
4 cm er jo knall da :D Jeg angrer så sinnsykt på at jeg ikke målte på dag 1 når jeg starta på lavkarbo altså, ingen mål, bare vekt. Om jeg skulle trenge å gå ned igjen så skal jeg huske å måle, men gud forby at jeg må ty til vektreduksjon igjen ;)
30 min :D
TrineG sa for siden:
Endelig ! Jeg har fått meg rockering :heia:Nå skal det bli Flat(ere) mage til jeg skal til Rhodos i mai ! whooo :D:D
Ildern sa for siden:
20 min i går. Skal prøve å øke litt. Må jo klare 15 min hver vei, syns jeg. :)
Egwene sa for siden:
Min første rockedag i dag! :D
Klarte i ca 10 minutter, med litt knall og fall x)
Nå gjør det skikkelig vondt i sidene, så måtte gi meg, hehe.
Føler meg så klar får å rocke minst 5 min hver dag til jeg blir mer dreven!
TrineG sa for siden:
hihi,ja- Det er kjempe vondt. Tenkte å prøve 5 min jeg også i begynnelsen,til jeg er vant til den. Men det er gøy ! og litt vanskelig :D
Egwene sa for siden:
Ja, hehe.
Men hva menes med at man må rocke forskjellige veier eller hva d et nå er?:P
Pøsh sa for siden:
At man rocker både med og mot klokken :smile:
Jeg har vært skikkelig treg denne uke her. Fysjda.
fjanni sa for siden:
Endelig kom jeg i gang..
7 minutter i dag. Begynner litt pent. Er jaggu blå nok fra poledansingen! Rocker begge veier men sliter litt mer mot høyre enn mot venstre.
Egwene sa for siden:
Ah, da har jeg gjort rett da, hehe.
Har mitt første blåmerke nå!
Føler meg litt stolt, og grugleder meg til å prøve igjen i morgen:P
TrineG sa for siden:
Jeg er blå på sidenen, hehe. Men jeg må prøve noen minutter i dag også, gleder meg til jeg kan rocke i vei mye lenger :) Også gleder jeg meg til å se resultater om noen uker ! Det blir Så bra ;):D
misslinda sa for siden:
har helt glemt å skrive her den siste uken. Men 20 min i går og 20 min i dag. mulig jeg tar enda mer senere i dag ;)
Egwene sa for siden:
Rocket bare i noen få minutter i dag.
Gjorde så utrolig vondt etter i går, så skal prøve forsiktig igjen i morgen. Håper blåmerkene forsvinner fort x)
Pøsh sa for siden:
Flinke jenter :heia:
Jeg skal rocke senere i dag. Hatt besøk de siste dagene, så da har det ikke blitt noe.
Egwene sa for siden:
Prøvde å rocke litt tidligere i dag, men fikk det virkelig ikke til.
Ikke noe pga vondt, men at ringen ble bare slengt en gang rundt og datt i bakken.
Føler at alt bare er blergh på treningsfronten, og jeg som trodde jeg endelig var flink til noe innen trening!
Pøsh sa for siden:
En dame viste meg at jeg skal holde ringen godt inntil ryggen, så ta den til ene siden og gi den god fart. Øvelse gir mester passer på meg ihvertfall. Var ikke mange sekundene jeg klarte de første gangene.
Egwene sa for siden:
Jeg fikk det til superbra på torsdag, men jeg skal prøve igjen i morgen.
Nekter å gi opp!
Pøsh sa for siden:
Dette klarer du :D
TrineG sa for siden:
får til litt flere for hver dag. Men jeg er blå oppver hele siden :eek: På begge sider. Flere som ble det i begynnelsen, ser ut som jeg har blitt misshandlet, hehe. vondt er det også. Håper det gir seg snart.
Pøsh sa for siden:
Åjada, jeg var rimelig bå i begynnelsen. Ene gangen så det ut som om en hadde stukket fingrene inn i siden på meg og laget merker. Var fire små blå merker oppover :p
Men de går fort vekk faktisk og selv om jeg nå har støvet med ringen i et år eller noe sånt, så fikk jeg ikke merker når jeg begynte igjen.
fjanni sa for siden:
Tok 7 minutter på fredag også. Merker godt at det er leeeenge siden sist ja, var vondt etter Torsdag. Au. Skal prøve meg på 10 minutter i dag. Må vel herde sidene litt igjen. Er såklart blitt blå..
Pøsh sa for siden:
Husker en gang jeg sto og hadde skikkelig vondt, men jeg SKULLE!! Hehe... Måtte herde litt og jeg beit tenna sammen noen minutter :rolleyes:
TrineG sa for siden:
:lol: Samme som jeg gjør nå. Det er jo så gøy, å vanskelig å la være. :D
Flinke dere er :D Her har jeg vært sløv i helgen med rockingen. Jeg gidder ikke prøve en gang når minsten er hjemme, han kommer bare i veien å jeg må stoppe ofte å flytte meg. Å på kveldstid så er det spinning som teller :) Får prøve å rocke de tre dagene han er til dagmamma.
Jeg var også rimelig blå i starten, hender jeg blir det nå også :)
30 min :D Heftig altså med to ringer :) Må bestille meg en til snart, få litt mer tyngde etter hvert. Er på 2.2 kg med de to ringene nå men tror jeg skal kjøpe EN på 2.2 kg så kan jeg heller legge på den minste når jeg vil ha litt mer tyngde :)
Pøsh sa for siden:
Hørtes lurt ut :smile:
Jeg har jo hatt ferie i en uke nå :o
Godt med litt ferie også da ;)
Pøsh sa for siden:
Huff, ja, men sitter med dårlig samvittighet. Men i kveld, i kveld skal det rockes!!
Ja i kveld skal du rocke :D Å tenkt hvor hærlig det blir etterpå, skikkelig god følelse over at nå er det gjort :D Skal ta meg en ny runde i morgen jeg, da er poden til dagmamman å eldste på skolen så da blir det full vreng med musikk å rocke i takt :D + spinning selvfølgelig :) :) Lurer på om det her noe efekt jeg denne rockinga.. Jeg er jo blitt smalere men om det skyldes rockingen eller lavkarbon alene aner jeg ikke. Men tenker som så at det må jo ha en effekt uansett liksom, man er jo i bevegelse å derfor brenner litt kcal :D
Egwene sa for siden:
Jeg rocket bare i noen få minutter i dag, men følte at jeg fikk det til bedre i dag enn i går.
I går ble jeg så sur at jeg fikk hodepine pga jeg ikke fikk det til x)
:p Sorry, måtte le litt her. Ser for meg ala Karl Reverud (Karl og co, eller hva det het) som står å hopper opp å ned i sinne. Men fra spøk til alvor, det går nok bedre for hver gang skal du se :) Jeg var den kløna da jeg startet, hihi, 8 åringen min tok meg fort igjen for å si det sånn, like fersk i gamet begge to :)
Pøsh sa for siden:
Klarte 30 min på tampen av kvelden :D
Se der ja :D Flinka :)
fjanni sa for siden:
5 minutter på søndag
15 minutter i dag! :heia:
Egwene sa for siden:
Fikk til 7-8 minutter i går, før jeg skulle på CoreBarEasy på Spenst:)
Ildern sa for siden:
Steike, er det SÅ lenge siden jeg rocket??
Ja, ja.. Nå har jeg hvertfall klart å øke til 15 min hver vei! :D
Egwene sa for siden:
Rocket i ca 10 min i dag så langt!
TrineG sa for siden:
Endelig er jeg i gang føler jeg. Klarte 15min i dag :heia:
Egwene sa for siden:
Tok litt over 20 minutter i sted!:D
Er gul og blå nå, tihi.
Føles digg!
30 min rocking :D Blir litt mindre rocking nå som jeg trener spinning. Men må prøve å få til noen økter i uka :)
Ildern sa for siden:
30 min. Tror nesten jeg må kjøpe en til for å få litt mer tyngde.
TrineG sa for siden:
20 min :D skal ta 15 til senere i dag :)
43 min rocking (mens jeg så frustrerte fruer :D ) Men ble avbrutt en gang pga lillegutt våknet å var skikkelig urolig, så det ble vel 10 min pause inni der.
Egwene sa for siden:
20 minutter med rockering i dag!
Føltes digg!
Krøllerellerei sa for siden:
Jeg fikk ringen til hus i går, og fikk jeg det til? Nei! Er det vondt? Ja! I dag har jeg fått til 4-5 minutter, med litt ramling da, ringen ligger plutselig på golvet! Hoho, men det var jo litt gøyalt da, og så stor plass som jeg tar, har nesten ikke så stor stue jeg.
Dere rocker begge veier ser jeg.. iiiik, det tror jeg ikke jeg får til ennå.
Regret sa for siden:
Jeg vurderer også å bli en rocker!
Hvor kan man få tak i slike ringer til en billig penge?
Merker dere noen forskjell på kroppen som dere vet er pga ringen?
Egwene sa for siden:
Jeg synes pengene er verdt det, hehe.
Merker at midjen min er blitt litt mer definert når jeg ser i speilet.
Selv om jeg ikke ser WOW-forskjell enda, så føler jeg at det hjelper.
Jeg må bare bli litt mer aktiv :)
Gjøre det oftere.
Så blir nok rocking i morgen også.
Regret sa for siden:
hvor kjøpte du din?
Jeg kjøpte min hos Flust. Den kostet 450,- pluss frakt.
Egwene sa for siden:
Jeg kjøpte min på en lokal butikk her i hjembyen min, som har litt forskjellig innen helsestæsj.
Men kostet vel rundt samme som den Krøllerellerei sin.
Regret sa for siden:
Ser der er en på finn til 350, finner sikkert billigere også :) ah nei jeg slår til jeg, ved neste lønning :D starter lett, skader vel ikke å prøve (bortsett fra blåflekkene^^), så får mannen bare le seg ihjel da.. han synes det hele virker dumt ser du og han blir nok sittende å se på, siden det er kun i stua vi har plass til sånn aktivitet haha. Wohoo! Jeg skal bli rocker!
Hm, jeg får det ikke til. Eller det kommer seg, men jeg får en 15-20 rockinger, og så vips siger den framover og bang i golvet. Jeg blir ganske svett, men mest av å bøye meg, hehe. Det å få den til å gå andre veien kan jeg bare glemme, jeg er visst helt umulig koordinert.
Når det er sagt, holdt jeg på nesten et kvarter, svetten driver av meg, så noe bra må jo skje!
Egwene sa for siden:
Da har jeg fått til 10 minutter så langt^^
Skal prøve meg på 10 til senere i dag, om jeg ikke blir for støl, hehe.
frøken sa for siden:
Bedre seint enn aldri :rolleyes:
endelig er jeg i gang.
30minutter i dag, 15 hver vei:D
frøken sa for siden:
30 min i dag og:D
Pøsh sa for siden:
Jeg rocker, men har ikke vært her inne på kjempelenge!
Vil gjenta at det går gjerne tregt i begynnelsen, blåmerker kommer også, men de forsvinner og man står lengre og lengre med ringen.
frøken sa for siden:
Jippi, nå er jeg i siget:)
3. dagen på rad med 30 minutter:D:D
Lava sa for siden:
Imopnerende!
Noen som vet om det er bra å stå så lenge? Eller, kan man rocke for mye liksom?
Jeg skal starte opp igjen etter påsken :p
Regret sa for siden:
Jeg kom over en rockering på clas ohlson, noen som vet om den gjør samme nytte om innersvingen osv sine?
Lava sa for siden:
Med vekt på 1,5 kilo vil jeg tro den gjør samme nytten :ja:
Regret sa for siden:
toppers, den hadde ikke en så gæli pris heller, så da blir den med meg hjem ved neste lønning :D
frøken sa for siden:
Det vet jeg ikke... Godt spørsmål igrunn..
Idarull sa for siden:
Jeg har glemt bort rockeringen min litt. Er nesten ikke hjemme lenger, tror jeg må ta den med ned til kjæresten min!
misslinda sa for siden:
De har rockering timer på ulike treningssenter der de står i en times tid(kanskje litt mindre med tanke på uttøying) Så jeg tror ikke det kan skade.. ejg kan fin stå i en time å rocke hvis det er noe bra på tv ;)
Jeg har eksamenspause nå. Både fra forumet og rocking, men jeg kommer sterkt tilbake når eksamen er over ;)
frøken sa for siden:
Det var godt å høre. Da er det berre til å fortsette. Jeg kan stå så lenge jeg gidder :) for et år siden rocket jeg meg gjennom filmer, 45 min hver vei.
Idarull sa for siden:
får man six-pack av å rocke? :P
frøken sa for siden:
30 minutter i dag og:D
Sixpack vet jeg ikke helt, men det trener garantert magemusklene godt. I tillegg en del andre muskler, som rygg og hofter. Litt for godt polstret her til å få sixpack:o
Georgine sa for siden:
Jeg har rockering og vil gjerne være med. Men har bekkenleddssyndrom og må starte veldig forsiktig. Denne uka skal jeg rocke 1 minutt hver dag og se hvordan det går. :o
misslinda sa for siden:
Vet ikke om du får six pack nei, men du får en mye smalere midje i tillegg til sterke rygg og bekken ;) Mange fordeler ved å rocke ;)
Stå på jenter ;)
r.o sa for siden:
Er det noe galt med teknikken min da jeg får hverken blåmerker eller får vondt. Har rocket bare to ganger. 1. gangen torde jeg bare 10 min, da jeg var redd for å få veldig vondt. Ble bare litt øm. 2. gangen rocket jeg 40 min og fremdeles ikke noe vondt. Dette er nå mange dager siden. Skal rocke i dag igjen, vil bare vite om det er noe spesielt jeg må passe på for å få skikkelig resultat. Målet er å rocke 4-5 dager/uka og gå ned i midjen fra 83cm til 78.Får vanligvis ikke vondt etter ganske harde treningsøkter på hellsestudio heller selv om jeg "tar ordentlig i". Kansje noen ikke får "treningssmerter"? Har BMI som er lav, likevel har jeg tjukke "fleskelag" på ryggen og ingen midje (tynne ben og armer, selv om musklene er der noenlunde). Håper rockingen vil hjelpe på...
frøken sa for siden:
Lykke til :)
Uansett lurt å starte i det små, iallefall hvis du har en tung ring med "kuler" på innsiden. Klarte bare et par minutter om gangen i starten, det gjorde så inni hampen vondt, og jeg ble helt blåsvart rundt midjen. Men etter en stund gav det seg, og nå kan jeg rocke så lenge jeg vil uten smerter eller blåmerker.
Georgine sa for siden:
Jeg har så ordentlig med kuler på innsiden ja :)
Idarull sa for siden:
Okei, da skal jeg seriøst komme igang igjen med det!
frøken sa for siden:
30 min i går og :D
Har ikke skrevet de gangene jeg har rocket på en god stund, men jeg gjør det! Jeg rocker :D Men det blir ikke så mye, kanskje tre ganger i uka. Rocket i går, tok ikke tiden men spilte fire sanger husker jeg. Skal ta meg en runde nå mens det er fritt for unger i hus, full guffe med musikk å rocke så det gynger etter :D
20 min :D
frøken sa for siden:
30 min :D
frøken sa for siden:
30 min i dag og :D
frøken sa for siden:
hmmm, er jeg den eneste på forumet som rocker tro:confused:
iallefall, det ble en halv time i dag og:cool:
Idarull sa for siden:
så flink du er! jeg må rocke i morgen, eller kanskje i dag og!
frøken sa for siden:
Sett igang. Jeg rocker mens jeg ser på tv, da går det som en lek:)
frøken sa for siden:
30 min i dag og foresten ;)
Wonder woman sa for siden:
Å som jeg har sett på denne tråden og hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har rocket. Nå er jeg i gang. Har den tyngste ringe på 2,7 kg og det gjør vondt å rocke. I går klarte jeg 2 minutter og i dag har jeg doblet det til 4 minutter:) Satser på 6 minutter i morgen;)
Lava sa for siden:
Ja du er nok det :lol:
Jeg skal begynne igjen... tro om jeg har sagt dèt før? :rolleyes:
frøken sa for siden:
Se der ja, nå er du igang, da er det verste over.:D Jeg klarte bare et par minutter i starten jeg og, gjorde så vondt. Men nå er det ikke vondt lengre.
Jeg har litt lett ring, 1,5 kg, tenker på å kjøpe en tyngre.
Har hatt 30 min i dag og:)
frøken sa for siden:
Kom igjen, heng deg på:) Noen få minutter foran tven er bedre enn ingenting :)
Lava sa for siden:
Ja, det er egentlig en av mine mål, å rocke litt hver dag, men jeg klarer ikke komme igang..
gi meg styrke! :meditere:
Paris sa for siden:
Hvordan finner dere motivasjon til å stå så lenge? Jeg blir så fort lei:o
Lava sa for siden:
Jeg står ikke så lenge som de andre her! Jeg klarer 2-3 minutt hver vei, så må jeg gi meg.. men jeg er jo ikke så dreven som noen andre her da :p
Du skal bare gjøre så mye du kan, og øke etterhvert.
Tror all bevegelse er bra!
frøken sa for siden:
TV:rolleyes:
Hadde aldri stått så lenge hvis jeg ikke så på tv samtidig. Er jo litt kjedelig, men kan like gjerne rocke når jeg ser på tv som å sitte i sofaen:)
Mosepjusk sa for siden:
Jeg rocker også :D
Har hatt den lenge, mener den er 1,5 kilo.
Den har støvet ned på toppen av klesskapet mitt, men ble tatt fram i går.
Fant ut at det som motiverer meg er antall runder med rockeringen.
Jeg klarte 328 i går (er veldig stolt, hehe), og har selvfølgelig planer om å slå rekorden min!
Teller dere runder?
Jeg mista den ofte i starten før jeg fikk ordentlig dreisen på det,
og da gikk halvparten av tida med på å plukke den opp fra gulvet og slenge den igang igjen...
Pøsh sa for siden:
Funnet ut at det beste er tv, men helst med noe bra musikk.
Nå skal jeg ta meg en økt. Har endel Cæsarepisoder jeg har tatt opp, men ikke sett :p
frøken sa for siden:
Har aldri telt runder, da får jeg ikke med meg hva som skjer på tv;) Men tar tida da.
6 minutter gjennomført:) Satser på 7 minutter i morgen:D
frøken sa for siden:
30 minutter:D
Rocke gjennom filmer:respekt: Jeg har noe å jobbe mot ser jeg...
Når du rocket så mye fikk du bra resultater da?
frøken sa for siden:
Så resultater ja. Midjen ble smalere og magen fastere. Men man må jo få bort noen kg og da, for det går ikke an å punktslanke kroppen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.