Har vært i Sverige i dag og handlet :D så plutselig at de hadde en sånn body (?) butikk der og smatt inn for å se om de hadde proteinpulver med sjokolade smak (ikke at jeg veit helt hva jeg skal bruke det til men ) Jeg spørte jo selvsagt karen hvor mye karbo det var i den,og han svarte at joda den inneholdt 2.1 pr dose,ja så fint svarer jeg for jeg skal ikke ha så mye karbo ;) Da sier karen at hjernen MÅTTE ha 60 karbo i døgnet hvis ikke ble jeg hjernedød og grønnsak :eek: Ja så sitter jeg her da,og lurer på om det skal ta lang tid :lol::veitikke::lol:
Ei venninne har faktisk sagt dette til meg, når jeg sa at jeg hadde begynt med lavkarbo.
Jeg ble ikke fornærmet eller noe som helst, ble nesten litt redd, for det var såpass tidlig når jeg ikke hadde så mye informasjon som jeg har nå.
For folk uten så mye viten som nettopp har begynt på lavkarbo kan det sikkert være en liten skummel kommentar.
Å herlighet kan tenke meg du ble litt paff der du sto selv om det er bare å le av i ettertid. Har flere bekjente jeg og som har servert samme påstandene.
Må nok innrømme at jeg og i mange år var utrolig skeptisk til denne kuren, men nå når jeg har lest "bibelen" har og så jeg blitt "frelst":D
Haha, ikke at det er noen sammenheng med sitatet og den dansende brokkolien min, akkurat. Mer det at den er så himla søt, og så er jo brokkolien selveste kongegrønnsaken, da!
Mitt sinn (ikke hjerne, daaa, haha) er akkurat så åpent at ikke hjernen faller ut ;).
:lol: Heheheh, veit. Jeg er den irriterende engelsk/norsklærer'n, vøtth!
Og Zappa ruler. ;) Jeg har både en tattis og noen interessante minner i forb. med Bobby Brown-låta, på et nach, under et salongbord i grisefylla...øhh, nei DEN tar vi IKKE her...dessuten var det på åttitallet, så det gjelds ikke.
Gode lattere kan ikke deles ofte nok :D jeg skal tilbake til den shappa den 20,lurer på om jeg skal oppføre meg normalt da :confused: eller er jeg normal da tru :rolleyes: jeg veit jo om noen som er litt gale i toppen,men de veit det ikke selv,skremmende :eek:
Hm, jeg tenkte nå bare på meg selv nå jeg, altså. Kjæresten får like meg sånn som jeg liker meg selv.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.