kaneb sa for siden:
Hei er det noen som har erfaring med migrene og sukrin, om sukrin kan gi migrene? Jeg plages veldig og tåler ikke f.eks. aspartame.
Er takknemlig om noen kan gi meg svar på dette. :)
kaneb sa for siden:
Hei er det noen som har erfaring med migrene og sukrin, om sukrin kan gi migrene? Jeg plages veldig og tåler ikke f.eks. aspartame.
Er takknemlig om noen kan gi meg svar på dette. :)
lifejack sa for siden:
Hei!
Jeg har ikke hørt at Sukrin kan trigge migrene, og finner ikke noe forskning på det (det betyr selvsagt ikke at ikke det forekommer, da).
Det er stor forskjell på aspartam og Sukrin (erytritol) siden aspartam brytes ned i kroppen, mens det meste av erytritolen går uforandret gjennom.
Det viktigste hvis du har tenkt til å prøve deg på Sukrin er uansett at du tar det veldig forsiktig i starten med bare en liten dose, og ser om det skjer noe, også heller øke etter hvert. Lykke til:)
Okie sa for siden:
Jeg tåler heller ikke aspartame og nå vet jeg at jeg får dundrende hodepine av Sukrin også.(første gang jeg prøvde det var i dag) søren....:(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.