< Tilbake til oversikten

Er det mulig?

ekenna sa for siden:

Nå er jeg glad altså! :) Har nå gått ned 13 kilo, men har liksom ikke sett så mye forandring på kroppen, hverken på målebånd eller i speilet. Bare på vekten. Og i dag, for en liten stund siden, kom min mor med en pose fra vero moda, med klær oppi.:eek: Gav den til meg, og spurte om jeg ville prøve noe klær hun hadde kjøpt til meg. Men jeg visste jo at det ikke kom til å passe uansett.:( Jeg har ikke kjøpt klær fra "vanlige butikker" siden jeg gikk på barneskolen! Har måttet ty til butikker der de har egne avdelingr for overvektige i mange mange år :( Men for å ikke skuffe henne, måtte jeg bare prøve da. (siden det var 2 bukser og en jakke, visste jeg at det bare var en del som kom til å passe alikevel, og jeg hadde rett(trodde jeg :p)) Prøvde jakken og den passet, var faktisk littegranne stor også, men deilig å varm. Så prøvde jeg de forbaskade buksene, og da jeg hadde fått presset med nedi, følte jeg meg helt deformert! hehe... Men så så jeg jo at jeg hadde tatt den på bak-fram...:o Så snudde jeg buksa, og den satt som et skudd!! :D Tihi :p Følte bare for å skryte bittelittegrann..!

Fungirl sa for siden:

Så flott da :)

Gratulere :heia:

streber sa for siden:

HERLIG fortelling, takk for at du delte den med oss:)

ekenna sa for siden:

:) Takk takk! Selv om 13 kilo er langt fra målet, er det ganske mye for meg! Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg veide så "lite".

utolmodig sa for siden:

Så herlig!! Blir glad på dine vegne!!:stortsmil

langaard sa for siden:

Bare lurer på hvordan du klarte det kunststykket og ta på deg buksa bak frem:lol::lol:

ekenna sa for siden:

HAHA! Ja det kan du si. Nei, de var jo ganske like i mønsteret, både framme og bak. Men IKKE i formen. Og så var den veldig(hehe) ubehagelig da jeg fikk tatt den på(feil vei)... Jeg merket at den var feil vei da jeg prøvde lommene, og de gikk bakover! :o men det er jo meg i et nøtteskall, så jeg er ikke overrasket. Jeg er da ikke vant til dongeribukser(uten knapp å smekk vel og merke), når jeg bare har gått i svarte joggebukser med spring i livet og tights de siste årene.:cool:

langaard sa for siden:

ok,skjønner:) Fikk bare et veldig artig bilde i hodet:) uansett, gratulerer så masse med flott vektnedgang!!:)

Nerthus sa for siden:

Fniis - det lurer egentlig jeg også på ;)

TAKK for at du deler positive historier med oss!

ekenna sa for siden:

Bare hyggelig ;)

Photobscura sa for siden:

Vel, nittitallet er jo på vei tilbake, så for alt jeg vet er Kris Kross veldig retro om dagen :p.

Men, så herlig! Husker selv det kicket jeg fikk da jeg kunne handle klær på de "normale" avdelingene! Aldri mer om jeg skal sette mine bein på XLNT, BiB eller hva det nå alt heter igjen.

TrineG sa for siden:

Så bra !! Tenker det var en Herlig følelse. Så flink du har vært :heia:

Kitsu sa for siden:

Gratulere så mye! Litt samme opplevelsen som da jeg snoket i salgshyllene på Cubus i går, og oppdaget at jeg måtte "nedgradere" enda en strs. Er virkelig en motivator.

ekenna sa for siden:

Haha! Må le også :)

Og ja, det er en skikkelig motivator! Rett og slett gøy! ;)

Rosekinn sa for siden:

å så deilig! Jeg har gått ned en del, men har brukt lang tid på det. Til vanlig så tenker jeg ikke over det, men hender jeg får noen aha opplevelser når jeg prøver klær. Å det er så deilig :) Man trenger å skryte litt av seg selv innimellom! Velforjent!
Kos deg med vekttapet og lykke til videre! Å ta med deg de små seierne i hverdagen!

Poppy sa for siden:

Gratulerer!

ekenna sa for siden:

Takk takk :) Og bare til opplysning; de buksene som satt som et skudd begynner nå å bli løse rundt omkring overalt. Selvfølgelig er de "gått inn" nå, men ikke mye ;) Det beviser bare at 2 kilo ikke er BARE 2 kilo, for det er faktisk mye, og utgjør en stor forskjell ;) Så dere som klager på at dere "bare" går ned så og så lite de første ukene skal vite det ;) Alt kommer, som oftest, til slutt. Bare vær litt tålmodig og se resultatene komme med tiden. Det har det gjoordt for meg hvertfall.

Bellamie sa for siden:

I dag måtte jeg til byen å kjøpe nye bukser! :). Det er ikke store utslag på vekten, men buksene kan jeg nå ta av og på uten å åpne glidelåsen...

Men jeg liker ikke å kaste klær, så noen av de fineste buksene jeg hadde, som ALDRI skal bli passe igjen, er nå på vei i posten til min søster, med påskudd om at de er litt forkorte på bena til meg. Man er jo diplomat....;)

Bellamie

langaard sa for siden:

:lol:

Pøsh sa for siden:

Så gøy da :D

Modezty sa for siden:

Gratulerer! Moro med konkrete bevis på at kostomleggingen virker :)

ekenna sa for siden:

Morsomt å lese denne tråden nå som jeg faktisk har dobblet vektnedgangen. Og de buksene som satt som et skudd for 13 kg siden, er alt for store ;) Hurra for lavkarbo!

Pøsh sa for siden:

Kult :D

Chalos sa for siden:

Så flink du har vert da:D KJEMPE BRA!!..

Lil@ sa for siden:

Ååh, så herlig!

Det er ett år siden jeg kom meg inn i min første Vero Moda bukse nå, og jeg husker gleder enda.. jeg JUBLET!
Idag kommer jeg inn i 32", da kom jeg inn i 34".

Stå på! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.