Og resultatet er 8 kilo ned og 14 cm smalere rundt livet... woho..
Men sliter litt med at jeg er enormt fysen på forskjellig da... fikk i meg en pose med pistasje nøtter og litt kokesjokolade 70 % i går... datt overraskende ikke ut av ketose, håper bare på et par kilo til nå før påske...
Jeg er forresten skikkelig dårlig på å trene og trenger forslag på hva jeg kan gjøre når stormen herjer ute og jeg trenger litt boost.... Ikke 30 day shred... hater den videoen, står i hylla mi og støver ned....
Åh så flink du har vært, har igjen ca like mye å gå ned vi to da.
Sliter selv en hel del med å få til treninga. Er hjemme på dagtid så jeg har jo all verdens tid på å gjøre det, men det blir bare ikke gjort (bortsett fra snømåkking i dag da)
Planlegger å gå tur, det er det jeg liker best men det blir bare liksom ikke.
Jeg har også en del treningsvideoer som støver ned i hylla, de får bare være så effektiv de vil for meg, de blir ikke brukt:p
Er det så alt for ille å gå tur der du bor da?
Hadde jo vært så bra om du kunne gått tur med meg:D
Hva om vi samarbeider om det via forumet da?
fire uker overstått her også :D(nei,det er faktisk 5 ) Jeg er kjempe fornøyd og har gått ned 5kg. Så jeg er halvveis. Skal ned 5kg til !! Jeg trener ikke på annen måte enn at jeg går tur :)
Blir spennende å se hvordan det går fremover :) Lykke til videre !
Så flink du er :ja:
Har selv bare holdt på i 3 uker, men vet allerede at dette virker!
Her i huset har jeg en slik gå-maskin, (glemt hva det heter) som har støvet ned i kjelleren, men nå er jeg begynt å jogge på den 15 min hver dag uansett vær.
Ja Zumba er gøy det... Jeg har gått noe på timer og tatt det tidligere, men aldri prøvd det hjemme:) Spørs om jeg ikke må bestille dvdn..
Motivasjon til å gå turer ja... Bor nok ikke i nærheten av deg 1979, hvis ikke hadde jeg slengt meg med tvert... men det går jo an å prøve å motivere hverandre:) Kanskje vi skal starte en egen tur tråd:)
Gratulerer! Fantastisk at du har gått ned så masse. Jeg har også passert 4 uker, men har BARE gått ned 4.3 kg så langt. Er i grunn fornøyd med det, men du raser jo bare ned i vekt.
Jeg har begynte å trene på tredemølle, det er effektivy på midjen, men du skrumper jo inn der også ;)
Tur tråd hørtes jo bare så motiverende ut, høres ut som en super plan:)
Veldig kjekt å ha skritt teller også, det motiverer meg når været er surt å kaldt:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.