< Tilbake til oversikten

Pupper

LeneM sa for siden:

Er litt snurt akkurat nå.

Ok, så vekta går ned, og måla minsker.. supert det.

Men rumpa mi er mye større enn brystene, kunne ikke kosmos ha latt rumpa gå først? sukk ;)

Fungirl sa for siden:

Dessverre umulig å punktslanke kroppen :)

LeneM sa for siden:

Hehe.. vet, men det er jo bare så mye mer å ta av der =)

Vet at når jeg legger på meg så kommer det på puppene først (vanligvis ihvertfall). Kanskje jeg skulle gå ned ett par extra på slutten og så bittelitt opp igjen bare for å fylle dem igjen hehe =)

Fungirl sa for siden:

hehe tror neppe det er å anbefale, for du kan være helt sikker på at det ikke legger seg på puppene da :)
Kroppen gjør som regel noe helt annet enn hodet vil :)

Men rompa forsvinner nok den også skal du :)

Charlott sa for siden:

Pupper? Hvilke pupper? :o

Deanna sa for siden:

Jeg har fått kjempelange pupper! Det er sikkert bra! Jadda!

langaard sa for siden:

Kaskje man kan få sugd ut litt der, for så å få det sprøyta inn der det trengs mest:lol:

Maissa89 sa for siden:

Haha, det er faktisk det nye:P

Kitsu sa for siden:

Mine har krympa fra 90C til, i flg. dama på Change i dag, 75C (som alle andre steder er 80B). Sambo'n vil arrangere gravøl for mine bortkomne fordeler. XD

kirami sa for siden:

Her har de ellers relativt faste puppene blitt slappe og lange...gruff, men heller det enn en feit og dvask kropp:) Heldighvis mye en god bh kan gjøre:)

Eucalyptus sa for siden:

Hehe- dagens:D

Kitsu sa for siden:

For min del er det kanskje greit de har krympa såpass, må begynne å trene igjen, har fått påvist et hypermobilitetssyndrom og musklene i nakken sliter med å holde hodet i ro pga for bevegelige ledd i hodeskallebasen. Mye lettere å trene når man ikke blir smekket i trynet av fronthyllene når man spretter opp og ned. Men de kunne godt vært litt fastere altså, får håpe at med mine relativt unge år så vil huden trekke seg litt sammen etterhvert. XD Hvis ikke, takk alle høyere makter for gode BH-er.

HeleneV sa for siden:

Jepp, det tenker jeg og! Altså, hvis man "bare" hadde hatt store pupper hadde man ikke vært overvektig... Men rompa derimot... :mad: Gud bedre, så stor at det har en egen måne svirrende rundt...:p

langaard sa for siden:

:lol::lol::lol: Flirer så jeg griner snart:p

Kitsu sa for siden:

Med meg er det dessverre ikke rumpa som er problemet - hadde det enn vært så vel (sambo'n er en skikkelig "rumpemann"). Men neida, her er det låra det står på. Disse "nymotens" skinny jeansa og meg går bare ikke overens - passer de over låra, er det to nr for store i livet, og med rett størrelse i livet får jeg de ikke over knea. Desidert "thunder-tighs" her ja - eller på godt norsk; jeg er forma som en fordømt veldreid pære.

langaard sa for siden:

thunder-tights:D

utolmodig sa for siden:

:lol:jeg dauer!! :D Kjenner meg igjen der ..ha ha, travelt..:p

langaard sa for siden:

Ja her i puppeland, her kan alt gå an, her er vi like tullete og rare alle mann......:lol:

vimsen85 sa for siden:

Mine pupper har blitt ganske mye mindre og i begynnelsen hang de veldig (tror jeg har tatt av 13 cm rundt brystet). Men nå har de faktisk strammet seg opp ganske mye og de er helt ok nå. Siste mannen som så de syns de var fine. Så da er jeg fornøyd.. :D

KarMa40 sa for siden:

Nå trener jeg av prinsipp ikke ting som gjør at det deiser foran (F), men vil anbefale Shockabsorber, kjøper mine fra figleaves.com, men har sett dem i Oslo.

Om ikke annet så er animasjonene på nettstedet deres verdt en god latter. [url]www.shockabsorber.co.uk[/url].

christine76 sa for siden:

Mine var store og forble store. Så jeg måtte gå til det skrittet å ta brystreduksjon etter at jeg skjønte at det ikke hjalp å slanke dem bort. Vi er alle forskjellig.

christine76 sa for siden:

Vil bare helhjertet signere denne. Jeg kunne faktisk uten problemer jogge med mine pupper (70H) uten at de rikket seg nesten med BH herfra. Anbefales på det sterkeste!

Photobscura sa for siden:

Jeg løper straks inn når trådtittelen har det forlokkende ordet "pupper"! :D
Mine har kanskje blitt litt mindre, men jeg har jo gått ned i sneglefart, at de heldigvis har holdt formen ganske godt. Ellers kan jeg på det varmeste anbefale en isometrisk øvelse for å heve hyllene noe. Man kan jo ikke trene selve puppene, ettersom de består av fettvev, men huden fra armhulene til brystet kan man stramme opp, og det hjelper jo noe!
Jeg trykker håndflatene sammen med fingertuppene pekende oppover, som en mediterende buddhist so to say, sånn ca ti cm foran brystet og klemmer sammen alt jeg kan i ti sekunder, sånn at jeg virkelig kjenner det tar. Det er så lett å gjøre, og jeg klemmer til sikkert ti ganger om dagen. Det blir det bra pupp av!

Kitsu sa for siden:

Visst jeg kombinerer den øvelsen med en sånn her "trekke haka inn og strekke nakken" øvelse jeg har fått av manuellterapeuten min kommer jeg til å se helt på trynet tullete ut. Men alt for å stramme opp. Ler Får heller gjøre det når ingen kikker.

RaoulDuke sa for siden:

Host Jeg klikket på linken ved ett uhell, jeg sverger!

(Men jeg er glad for at mine har forsvunnet :p)

langaard sa for siden:

:lol::lol:

Knis! Snakker vi moobs, eller? I så tilfelle er det litt greit å bli kvitt dem, ja!

RaoulDuke sa for siden:

Nuff said (Noen burde gi stakkaren litt info om lavkarbo :cool:)

Deanna sa for siden:

Mine bør i grunn krympe i rekordfart sånn at jeg kommer inn i noen mindre BH-er. La oss bare si at jeg lever farlig med noen av dem jeg bruker nå. Litt som å henge i en tynn, tynn tråd, so to speak.

utolmodig sa for siden:

"GLOBES OF LOVE!!! " or "mini-tits " sitat Peanut, min helt:p

lifejack sa for siden:

Takk for at du minte meg på denne øvelsen igjen! Den hadde visst glidd ut av hukommelsen. Du får passe på å skrive om den med jevne mellomrom, hvis ikke skylder jeg på deg når jeg får hengepupper:mad::p

Haha! Ja, for all del! :p

aktivjente sa for siden:

:lol::lol::lol: Kjenner meg godt igjen her ja :p

Timiane sa for siden:

Interesant tråd. Hiver meg med.:D Mine pupper har minsket og jeg håper de blir mindre. Henger gjør de også, men har ellers valker og de blir ikke borte ser det ut til. Får bare slanke meg videre.:)

langaard sa for siden:

Kommentar fra gubben for noen år siden: Du trenger da ikke bh, du kan bare la dem hvile oppå magen!:eek::lol:

Grethe B sa for siden:

For en herlig og humoristisk tråd!!
Bare så det er sagt.. jeg har pupper for første gang i hele mitt liv... så lenge DET varer :o

Kitsu sa for siden:

Jaja, har nettopp opplevd den positive siden med krympende fordeler på egen kropp. Jogget meg en tur på gode 5km, og ikke noe vondt i puppene - selv om jeg bare brukte en sånn treningstopp, ikke en faktisk "BH". Etter å ha løpt ned både Mulensvingene og Breistølen i Sandviken er det imponerende. Før i tiden hadde det betydd bounce-ow-bounce-ow-bounce-ow hele vei'n ned.

Og nå er jeg kald, ergo slappfiskene av noen pupper ser bedre ut en ellers. XD Kunne ikke de sett sånn ut hele tiden? geiper

langaard sa for siden:

He he:) ja de puppa di puppa:D TIL BEKYMMER OG BESVÆR:D

amnesia sa for siden:

jeg bekymrer meg veldig for puppene mine når jeg går ned i vekt! Bruker størrelse 75g, og er ganske redd for at hvis jeg blir tynnere, kommer huden til å henge nedpå magen!

LeneM sa for siden:

Er fremdeles en god D, men de har begynt å reise sørover for vinteren tror jeg, om enn litt sent =)

Cocker-spaniel ører er også ett favoritt uttrykk =) (ikke med krøllete hår altså ;) )

Tenkte nok vi trengte litt humor på her og, og ikke bare fokus på kg og cm :D

lifejack sa for siden:

LOL!!! Bokstavelig talt:D

malleleo sa for siden:

jeg har jo allerede små pupper som 110 kg.. hvordan skal dette gå:eek:

Thea1980 sa for siden:

Mye heller str 75B og ikke i veien i det hele tatt når jeg trener enn str x? og dobbel sportsBH! Husker på videregående at det var pinlig å dra frem BH nummer to i garderoben....

Fniste litt når Anne Anka gikk ut å sa at det var juks å bruke pushupBH fordi det lurte mannen. Hah! Pushup is my friend:-D

Val sa for siden:

Hehe morsom tråd:) Ser man "pupper" må man liksom titte...

Puppene mine er like store/små uavhengig av vekta. Hva betyr det? Er det bare vev og kjertler inni der?

Bombus sa for siden:

Tråder som dette forlenger livet, helt sikkert.

Nei, det eneste som drar seg oppover med alderen er som kjent tannkjøttet.

Bakdelen med fordelene er at de er i veien, mens fordelen med bakdelen at de som har mye av den sannsynligvis kan trøste seg med at de er mindre disponert for diabetes og hjertesynkom. Tror jeg.

sigboh sa for siden:

Må ærlig si at jeg elsket denne tråden! Lo godt!
Selv har jeg flotte (ehm:confused:) lange pupper! Ble fortivlet når jeg oppdaget "blyanttesten". Dere vet, den hvor det sies at man har hengepupper hvis man kan sette en blyant under puppene og den blir værende. Jeg får altså et helt penal under!

vimsen85 sa for siden:

:lol:
Men kanskje de trekker seg litt sammen. Mine har faktisk blitt mindre heng i etter snart et år på lavkarbo..

sigboh sa for siden:

Jøss! Det er ikke gærlig. Men tror egentlig ikke det er noe håp for mine! Men nå skal jeg ta reduksjon snart, så da løfter de og trikser litt i samme slengen :D

vimsen85 sa for siden:

Får man det når man er så ung altså? Ja, lykke til med det da! Jeg har nå endelig lært meg å sette pris på de jeg har (liker at de er litt store jeg.. :p )

Nnem sa for siden:

Morsom tråd. :D

Min er forøvrig en H cup som har ammet 2 barn = ligger på magen. Kan ta hele hånden under. Så mye henger den:( og er bare 25.

sigboh sa for siden:

Jepp, gjør vistnok det :D Er bare glad til jeg. Hehe.
Tusen takk! Så bra du er fornøyd med dine :D

skrulla2 sa for siden:

Mine var en gang 75B og er i dag 85F. Nå når jeg skal ned i vekt så håper jeg å komme tilbake til 75B/C, og selvfølgelig så håper jeg at de ikke henger:rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.