btd_ sa for siden:
Hei.
Holder man seg til kuren i 1 mnd og går ned 5-15kg, får man disse kiloene raskt tilbake om man da avslutter kuren og starter en nedtrapping?
btd_ sa for siden:
Hei.
Holder man seg til kuren i 1 mnd og går ned 5-15kg, får man disse kiloene raskt tilbake om man da avslutter kuren og starter en nedtrapping?
senorita sa for siden:
hvilken kur er det snakk om? og hva spiser du evt etterpå? jeg gikk opp igjen 17 kg da jeg sluttet med lavkarbo i 2009.. og jeg hadde gått ned 15 ;)
Charlott sa for siden:
Om du går tilbake til det gamle kostholdet er det rimelig nærliggende å tro at du legger på deg igjen ja ;)
Går du ned 5 kg i løpet av en mnd er det meget bra, SVÆRT lite sannsynlig med -15 på en mnd, bare så det er sagt :)
hvl sa for siden:
Dersom man går tilbake til gamle matvaner må man nok regne med å få tilbake gammel vekt... var jo en grunn til at vekta kom dit den var...
Jeg kommer vel antagelig til å nesten aldri spise noe mer brød, pasta, ris, poteter i mitt hverdagsliv... kommer med andre ord aldri til å legge meg på et karbonivå som jeg hadde før i tiden.
sylwester sa for siden:
Hvis du tar det som kur så vil det virke som kur. Det vil bli jojo og somregel blir vekta høyere enn siste gang før du begynner på kur igjen. Moren min har slanka seg hele livet og hun kommer til å gjøre det resten av livet. opp og ned og så opp igjen.. Er du i mål så gå over til siste fasene i Atkins eller følg Lindbergdietten.
LibraGirl sa for siden:
trodde lavkarbo var en livsstil endring, ikke en kur ;)
Paris sa for siden:
Jeg gikk ned 9 kg og opp igjen 15 når jeg feiget ut... så mitt mål er aldri tilbake!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.