< Tilbake til oversikten

Te fra iHERB?

Gogi sa for siden:

Tenkte jeg skulle bestille te fra iHERB.

Noen som kan anbefale noen gode??:)

Licota sa for siden:

Tja, spørs hva du liker? Liker du grønn te, hvit te, sort te? Chai, økologisk eller frukt-te? iHerb har over 350 forskjellige typer til salgs, så... :)

St. Dalfour er veldig god smaksatt sort frukt-te. Kan også anbefale Yogi-tea, og Good Earth har en utrolig god grønn te som heter Lemongrass. :)

Gogi sa for siden:

Tusen takk fo svar..

Liker de fleste teer... skal kikke på de du nevner her :)

lifejack sa for siden:

Jeg er veldig glad i Yogi-teene og de fra Celestial Seasonings:ja:

martefie sa for siden:

Og Pukka urteteer. Esken er en nytelse for øyet og selve teen er en nytelse for ganen.

Gogi sa for siden:

Hvilken te anbefaler du i det merket ( Pukka )?

lifejack sa for siden:

Har de Pukka-te på iHerb? Eller tenkte du bare te generelt?

martefie sa for siden:

Jeg trodde fant det tidligere i dag da jeg snoket der. Men det var visst feil. Unnskyld!

Til deg som ville ha anbefaling, jeg har bare prøvd Relax og Cleanse foreløpig. Men har lyst på Revitalise (el liknende) og After Dinner.

lifejack sa for siden:

Hihi, trenger ikke å unnskylde (for min skyld i hvert fall), men takk for oppklaringen. Bare lurte på om det var noe jeg hadde gått glipp av:)

Lissi80 sa for siden:

Jeg fikk yogi te på døra fra Iherb idag. Womens energy het den og den var veeeeldi god :) La inn en ny bestilling og, på hazzelnut/vanilje -gleder meg til den kommer :)

Er det andre Yogi teer noen vil anbefale meg? Er ikke så kresen på te, men liker litt smak :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.