Mange tips i linken:ja:
Det kommer jo helt an på hva du er ute etter, men de har bl.a. rå sjokoladeprodukter og masse "superfood" fra Navitas Naturals. Jeg synes også kokosnøttoljen fra Garden of Life var veldig aromatisk og god. Har selv tenkt til å prøve meg på stevia english toffee o.l. Høres godt ut:)
Atkinsprodukter har de endel av. Jeg kjøper ikke disse hverken der eller her i Norge, så vet ikke hvordan prisene er.
Alt av hud- og hårpleie er jo stort sett mye billigere enn her.
Prøv å handle for under 200kr i hver pakke, så slipper du masse ekstrakostnader fra vårt fantastiske tollvesen! Og veier pakken mindre enn ca 1,3kg får du frakt til $4, som er veldig rimelig syns jeg.
Men ja, de har så uendelig mye rart på iHerb at det halve kunne være nok (nesten), men før du betaler kan det være lurt å kikke innom seksjonen som heter "free", så kan du få med noen gratisprøver på ymse produkter du ellers sannsynligvis ikke hadde kjøpt;)
Siden det er første gang du handler der, kan du bruke rabattkoden min som er NEN609, så får du $5 rabatt på første kjøpet!!
Tror det er bra for meg også, at jeg får noe poeng eller ett eller annet når noen bruker koden (har ikke satt meg så inn i det, men er mao en vinn-vinn-ting).
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.