Elisabet sa for siden:
Jeg må snart ha brød, å ser av oppskriften i boken at jeg trenger kesam og soyaprotein. Hvor får jeg kjøpt det mon tro?:eek:
Elisabet sa for siden:
Jeg må snart ha brød, å ser av oppskriften i boken at jeg trenger kesam og soyaprotein. Hvor får jeg kjøpt det mon tro?:eek:
Jeannie sa for siden:
Hei!
Jeg bakte brødet i går jeg....... Ikke veldig godt men helt greit.....:)
Mager kesam får du tak i i en helt vanlig matbutikk. På Meny er det vel størst sjans å få tak i den magre Kesamen. Rema har bare den "vanelige".
Soyaprotein får du på Helsekosten. Men sørg for at du får tak i et uten smak (viktig...)
Lykke til!
Jeannie:)
Elisabet sa for siden:
Soyaprotein -helsekosten? Jøss! Jeg var på helsekosen her hjemme, å ringte til et annet.. Å ingen kunne hjelpe meg. De spurte hva det var og hvordan jeg skulle bruke det:eek:
Grønn som jeg er kunne jeg ikke si om Soyaprotein er fast eller flytende:o
Følte meg helt på bånn da altså:mad:
Gamla sa for siden:
Soyaproteinet et som mel, Elisabet! :) Håper du får tak i det etter hvert. Det jeg har fått tak i heter Twinlab Vege Fuel 100 % soyaprotein,men jeg tror der finnes flere typer. Det viktige er at det er 100% soyaprotein,- da inneholder det ikke karbohydrater.
mofe sa for siden:
Dette med at folk har trøbbel med å få tak i soyaprotein har jeg sett flere steder her på forumet i det siste :)
Kanskje noen som vet om et nettsted man får kjøpt det? :)
Elisabet sa for siden:
Et godt tips mofe:) jeg savner litt brød innimellom allerede. Bortsett fra det går det veeldig fint:D
Jeg får forsøke i morgen igjen da. Kansje jeg har flaks.. Skal søke litt på nett jeg. Se om jeg finner noe:cool:
Skorpia sa for siden:
Jeg bestilte på norkost.no for i hønefoss har de heller ikke rent soyaprotein.
Vege fuel heter det og er faktisk spiselig,men anbefaler å ha i litt knuste linfrø dersom magen ikke funker:-)
Elisabet sa for siden:
I dag fant jeg heldigvis soyaprotein. Flaks at den siste helsekosen hadde to bokser igjen:D
Så jeg har bakt i dag:p
Jeg ristet skivene jeg da, med deilig ost på. Koste meg:cool:
Skorpia sa for siden:
Ja det gjorde jeg også med smør som smeltet og masse ost på,nam nam.
Utrolig hvor godt alt smaker når en har spist omeletter hver dag i lengre tid;)
Torkil sa for siden:
Soyaprotein fås innen 2 uker på www.ketolyse.no om alt går vel, og til en behagelig pris.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen
Elisabet sa for siden:
Veldig bra Torkil:)
Så slipper man denne uvissheten. Tror egentlig det kun var flaks at jeg fant her over i Østfold:D
Skorpia sa for siden:
Ja det var vel det jeg var ute etter TAKK:)
Iset sa for siden:
Åååååh jeg er så dum!! Jeg tenkte jo ikke på Vegefuelen. Den selger vi jo på jobben min, så jeg får jo tilogmed 30 % rabatt på den. Skal ned og kjøpe i morgen den dag!!! :D
Elisabet sa for siden:
Så heldig du er dah:D
Hm skal undersøke om det er mulig å kjøpe denne i Sverige å:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.