< Tilbake til oversikten

Blir du ruset?

senorita sa for siden:

Jeg blir ruset.. Jeg er helt hekta og jeg får et skikkelig kick... :D

Ingenting er som å gå på vekta og se at den har sunket enda mer.. Jeg ELSKER lavkarbo og jeg er helt hekta.

Det å se at man går fra 105 til 83 kg på 4 mnd er helt fantastisk og jeg hadde aldri trodd at JEG!! skulle klare det.

Jeg har ikke hatt noe særlig med utskeielse siden jeg begynte, selv om jeg har planlagt det flere ganger. Når dagen kommer og jeg har tenkt å skeie ut så tenker jeg.. "neei jeg dropper det, det er jo så kjekt å se når vekta går ned, og jeg blir så skuffet om jeg ikke går ned.."

Det er liksom helt en rus å gå ned jevnt og trutt.. Begynner å finne meg fine klær, også. Før ble jeg deprimert av å gå på shopping, INGENTING passet...

Nå er det farlig dyrt å gå på shopping, og jeg får nesten et kick av det også. Alle de fine klærna jeg har drømt om, passer plutselig!! Og jeg kan kle meg fint!! Det har jeg lenge drømt om, men jeg har gått ganske kjipt kledd i vide klær, treningsklær etc. Ikke fordi jeg ikke har smak, men ingenting i vanlige butikker passer!!

Nå kan jeg endelig føle meg fin.. Og jeg vil ikke ødelegge dette med å "skeie ut". Det er så absolutt ikke verdt å sprekke, for jeg har det helt supert nå, og jeg vil ha et kick hver gang jeg veier meg..... :D

Dette er vel ingen farlig rus? :P Flere som har gått ned mye som har det på samme måten?? Den indre deg kommer endelig frem? :D Den som elsker å kle seg sexy og kult, og som aldri har fått kommet ut, hehe.. Jeg har jo aldri følt meg så kjempestor, det bare ballet på seg år etter år.

Nå er jeg snart normalvektig og jeg gleder meg til å kjøpe meg bikini!! Jeg skal til Portugal om en mnd, hvor søren får jeg kjøpt meg bikini nå?

Jaja, har vært og tatt sol her så har visst ekstra med energi kjenner jeg :) Herlig kveld!! Håper dere der ute også har det like bra som meg idag :)

Nå blir det en deilig kotelettmiddag, mmm!

Kari Marita sa for siden:

Du har vært kjempe flink.:heia:[url="http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10"][/url]

[img]http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1[/img]

Kiro sa for siden:

Kjenner meg igjen, og det er virkelig en herlig følelse. :)

LanoGakkGakk sa for siden:

Ja, den rusen unner jeg deg virkelig! Du har gjort en fantastisk innsats!!!

Jeg har ikke hatt grunn for å føle meg ruset enda da det foreløpig har gått smått og formen har vært synkende, men jeg har vært borti denne rusen før og det er deilig!!

Gleder meg til å kjenne den igjen :D

langaard sa for siden:

Gratulerer Senorita!! Som andre sier:kos deg med rusen!! Du er en ekte KARBOHOLIKER:lol::heia:

tullemor74 sa for siden:

Joda, den rusen kjenner jeg til....elsker å se at vekta går nedover..
Har ikke gått ned så mange kg ennå, men det merkes på klærne allerede :D
Men det er så deilig å se at det funker...så deilig når man slipper å stå å sippe foran speilet for at man ikke finner klær som ser bra ut..
Gleder meg max til alle de overflødige kg er borte :D

Å du har vært kjempe flink...så mange kg på så få mnd er jo helt topp da :D

langaard sa for siden:

[quote=langaard;1022378]Gratulerer Senorita!! Som andre sier:kos deg med rusen!! Du er en ekte KARBOHOLIKER:lol::heia:Jeg mener tørrlagt sådan:)

Trj sa for siden:

Jo, den rusen kjenner jeg :). Og hver gang man står over en planlagt utskeielse gir et skikkelig kick !

Du lurer på bikini ? Jeg anbefaler ebay. Et engelsk merke jeg har brukt i mange år er Freya. Søk på det. God kvalitet, dyre i butikken, men billig på ebay.

senorita sa for siden:

Deilig kick ja!! Og jeg har ikke gjort så veldig mye for å gå ned 23 kg heller... syns jeg.. bare spist og koset meg.. slemt ikke sant, hehe :P

Kjekt i alle fall :D

Takk skal sjekke ut Freya :D

aktivjente sa for siden:

Så flink du har vært!!
Ja- det er litt av et kick å endelig føle at man har kontroll over egen kropp og vekt!!! I tillegg gir den gode maten oss mye energi, jevnt godt humør m.m. bare en masse goder :D

Tinkiwinki sa for siden:

Kjempebra !! :) rusa på lakarbo - bra sakt :cool:

Fredrikke07 sa for siden:

Gratulerer!:)

Virkelig bra! Og kjenner til den rusen ja..:D

marit72 sa for siden:

Skjønner godt at du føler deg utrolighappy:D. Du har vært utrolig flink og fått et fantastisk resultat. Når det gjelder bikinikjøp må vel postordre firmaene være ute med vårkatalogene straks tenker jeg. Deilig å reise på tur med ny figur:)

Rin sa for siden:

Kjenner meg godt igjen i det med at det plutselig går en del penger på klær. :p Og at det er helt utrolig å faktisk ha friheten til å velge plagg kritisk, og ikke være redusert til "det jeg klarer å få på meg"...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.