Venom sa for siden:
Begynte på Ketolyse kuren den 15. Januar 2011, og iløpet av 3 uker har jeg gått ned 11kg ved å spise masse god mat! Hadde jeg visst tidligere at dette var mulig ville jeg begynt for leeenge siden :)
Venom sa for siden:
Begynte på Ketolyse kuren den 15. Januar 2011, og iløpet av 3 uker har jeg gått ned 11kg ved å spise masse god mat! Hadde jeg visst tidligere at dette var mulig ville jeg begynt for leeenge siden :)
utolmodig sa for siden:
å du grønne tid!!! Gratulere så mye!!:D
-4kg på 5 uker jeg.....:o
ada-emilie sa for siden:
Oj, mon tro om du har vært intolerant eller allergisk mot noe du spiste tidligere og har mistet masse av det vannet du har lagret i den forbindelse? Før du innfører mer karbohydrater ville jeg, om jeg var deg, funnet ut hva det er du ikke tåler. Men når det er sagt kan det hende du tåler det etter lang tids fravær, i små/normale mengder. Men å finne ut hva det er er uansett lurt. Atkins opptrappings-system hjelper deg med det. En biopat og kinesiolog kan også hjelpe deg kjemperaskt ved at du tar med deg de mistenkte matvarene så de får testa kroppen din sin reaksjon på de.
Bollemor sa for siden:
Oij!!! gratulere.. :D
hva spiser du??? :D
senorita sa for siden:
Wow det er mye!
Hvor mye skal du ned, er du kvinne eller mann?? :P Tipper mann med den forbrenningen der :-o
Tone-G sa for siden:
:heia::heia:
'
Takk for motivasjonen :klem:
tullemor74 sa for siden:
WOW!! Ja det var mange kg....flink du her :D
Venom sa for siden:
Takker!
Jeg lever mye på kylling og annet rent kjøtt, mye ost og fettholdige produkterog drikker masse vann.
Går egentlig ut ifra å spise så lite karbo som mulig og så mye fett som mulig.
Om dette er rett eler galt er jeg ikke sikker på, jeg er jo nybegynner, men det funker iallefall :)
Grunnen til det raske vekttapet kan jo være mitt dårlige kosthold tidligere, brydde meg egentlig veldig lite om hva jeg hadde i meg, helt til jeg en dag gikk på vekten og den viste hele 107kg, da visste jeg at noe måtte gjøres :)
I tillegg går jeg tur hver kveld, spaserer i litt kjapt tempo i 30-45min.
Er mann ja :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.