< Tilbake til oversikten

Spørsmål om Natreen og Heistad syltetøy

Kanskje sa for siden:

Jeg leser at man kan bruke noe som heter Heistad syltetøy på pannekaker. Hvor selges dette?

Og så blir jeg litt forvirret, for jeg leser også at natreen ikke er bra å bruke for det fremmer søtsuget, og at man heller bør bruke sukrin som er naturlig. Jeg har kjøpt natreen dråper som jeg har i varm drikke f.eks.

Bør jeg ikke bruke natreen? Jeg blir helt forvirret jeg over dette surret med søtmiddel :confused:

ada-emilie sa for siden:

Bare bruk natreen du. Heistad finnes ikke mer.

langaard sa for siden:

Det er eldorado som har ovetatt heistads produkter:)

ada-emilie sa for siden:

men de har ikke lavkarbo-syltetøy.

langaard sa for siden:

Da får vi røre sammen bringebær fra frysdisken med natreen:) det er jo bedre oså da:D

ada-emilie sa for siden:

Ja. Det er ikke dumt. Det har kommet noen typer syltetøy fra Nora som er kunstig søtet.

Kanskje sa for siden:

Og så jeg som fikk vann i munnen av tanken på pannekaker med syltetøy og krem .......sikle

Orkide sa for siden:

Det er ca litt innhold av karber i Eldorado syltetøyet som det var i Heistad sitt.
Så det er nok helt greit å bruke det en gang i mellom.

ada-emilie sa for siden:

Har eldorado fått lavkarbosyltetøy? Det er bra du sier.

marjusen sa for siden:

Det er LERUM som har fått sukkerfritt syltetøy. ca 5 kh pr 100 gram som kun kommer fra bærene. også er det 9,5 sukkeralkoholer. har jordbær, bringebær, bringebær og eple, blåbær og noen flere. selges kun i velassioserte butikker her. Den er søtet med isomalt og sukralose.

ada-emilie sa for siden:

He he. Best å sjekke innholdsfortegnelsen:)

Orkide sa for siden:

Ja, du har helt rett, jeg blanda navnene, og det syltetøyet er faktisk bedere enn det Heistad sitt var syntes i allefall jeg.

Borealis sa for siden:

Hvor selges Lerum sitt NESTEN sukkerfrie syltetøy da....f.ex?:)

Orkide sa for siden:

Jeg har kjøpt det på Kiwi og Meny

Borealis sa for siden:

Og selvsagt finnes ikke de to kjedene i Harstad :(

Kitt sa for siden:

Du kan helt sikkert få nærmeste Rema til å ta det inn om de ikke har! Er ganske sikker på at jeg har kjøpt det på Rema!

marjusen sa for siden:

Her på Gjøvik har jeg kun sett det på CC mat, det er en slik svææær butikk som tar inn alt. Og alt er mye dyrere enn alle andre steder:p haha

Men det er jo ikke nesten sukkerfritt? Det ER sukkerfritt.

Kitt sa for siden:

Det er ikke sukkerfritt, det er uten tilsatt sukker!
Sukker er det jo naturlig i bærene! Det sukkeret er jo ikke fjernet!;)

Charlott sa for siden:

Har du kikket på Kiwi i Strandgata feks? Her ute hos oss har de det i allefall på Kiwi :)

Kanskje sa for siden:

Lerum sitt syltetøy var kjempegodt !!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.